sail4fun ScanFlyer Mile High Club 2 Sep 2017 #1 Hører noen om ny tjeneste leverandør av assistante på OSL og at servicen er heller dårlig , mye rot og liten kontroll på henting ved flyene. Hvem er det som har fått den avtalen ?
Hører noen om ny tjeneste leverandør av assistante på OSL og at servicen er heller dårlig , mye rot og liten kontroll på henting ved flyene. Hvem er det som har fått den avtalen ?
MountainDew ScanFlyer Rusty Medlem 3 Sep 2017 #2 Det er nok Menzies som priset seg under Aviator i denne omgang. Savner gode gamle Medema, som hadde god kvalitet og bra vilkår (unngå gjennomtrekk) Men pris er det avgjørende for Avinor og stort sett alle bedrifter.
Det er nok Menzies som priset seg under Aviator i denne omgang. Savner gode gamle Medema, som hadde god kvalitet og bra vilkår (unngå gjennomtrekk) Men pris er det avgjørende for Avinor og stort sett alle bedrifter.
G Gunnar ScanFlyer Gold 3 Sep 2017 #3 Ikke Menzies heller. Det er ISS som har tatt seg vann over hodet denne gangen...
S Starling ScanFlyer Silver 3 Sep 2017 #5 Sitter på OSL-TOS nå, 15min PW delay fordi vi ventet på en WCHC som gutta på ISS ikke klarte å levere til gaten i tide.
Sitter på OSL-TOS nå, 15min PW delay fordi vi ventet på en WCHC som gutta på ISS ikke klarte å levere til gaten i tide.
AirbusTrond ScanFlyer Mile High Club 4 Sep 2017 #6 Trasig. Merkelig med ISS - jeg har gjennom borettslaget og jobben (helt forskjellige oppdrag/avdelinger) hatt litt kontakt med dette selskapet, og erfaringene har udelt vært svært negative...
Trasig. Merkelig med ISS - jeg har gjennom borettslaget og jobben (helt forskjellige oppdrag/avdelinger) hatt litt kontakt med dette selskapet, og erfaringene har udelt vært svært negative...