OSL nr 12 - Intra-European Capacity

JetBlue

ScanFlyer Gold
Jeg har nettopp mottatt augustrapporten fra Resource Data Company. Der figurerer OSL på 12. plassi Europa hva angår "Intra-European Capacity" (Departing seat capacity), såvidt foran CPH.

Hvis noen ønsker mer info, så meld fra, så skal jeg se hva jeg kan hoste opp. Rapporten segmentert på flyplasser, sektorer, alliances og selskaper. Norwegian er f. eks. Europas 6. største LCC, men det visste vi jo!

Der figurerer OSL på 12. plassi Europa hva angår "Intra-European Capacity" (Departing seat capacity), såvidt foran CPH.

Dette kan vel ikke være korrekt uanset hvilke tal man benytter - med mindre norsk domestic også tæller som "Intra-European Capacity" i den omtalte rapport.

Uanset hvad er jeg da også interesseret i at se denne rapport - sender dig en PM Jetblue med mail-adresse.

Mitt råtips er at intra-European også innbefatter intra-Norwegian. Vi nordmenn er fryktelig glade i å fly på dagstur til Oslo for å delta i møter. :colgate:

Ser man på området rundt Oslo (inkludert Moss og Sandefjord)så må jo tallene bli enda mer imponernede

Back