OSL med Blue Panorama, Blue1, Sterling og Vidar & Co

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Last edited:
Her var det masse flotte bilder!!!!

Måtte flire for meg selv når jeg så bildet av OH-BLO.Passet ganske bra på
en annen der i dag og.Du skulle sett hvordan jeg så ut når jeg kom hjem,
men hva gjør man ikke for en ettermiddag med gode kamerater og masse
fly!

Vidar

Flotte bilder!

Blue Panorama flyr visst for My Travel i dag, kom inn fra MXP som VKG9814 og tar en runde til LCA som VKG1814 og VKG1815, den returnerer tom til MXP 0205 i natt...;) som VKG9815 ;);)

Flotte bilder der. Blue Panorama måtte steppe inn nok en gang for Thomas Cook sin A330, som fikk en kraftig forsinkelse på gårsdagens avgang Til Antalya.

Føyer meg i rekka og takker for en flott aften ved nyevollen med ny parkering og greier! Supre bilder detta her! :D

Grattis Cato med det første bilde av DY's nye "logo" maskin, det er dagens høydare :spin

Og 767 til Blue Panorama :up:

Supert detta Cato :) Artig med Blue Panorama (kommer hjem med et par bilder fra samme selskap) ;)

TK :fly

Godt og morsomt bilde med Primera pilotene som vinker.
Vakker dekor på Blue1 flyet og jeg må inrømme at jeg liker Sterling sin dekor også.
Musikken skal jeg ikke kommentere hehe

En veldig flott serie dette Cato... Veldig bra komposisjoner, liker måten du forteller ting på med bildene dine:-) Du har hatt en beundringsverdig utvikling som flyfotograf, ja rett og slett helt topp...

H

Knallfin sammling godsaker dette, Sterling maskinen er vakker... Om Blue Panorama er vakker skal jeg ikke uttale meg om, men spesiell er den vertfall:D
Godt jobba gutten min

Back