Toby91
ScanFlyer Silver
Heisann!
Har blitt noe knipsing i helga, måtte teste 100-400'en min som enda ikke har fått seg en skikkelig test før idag, og merker det må trenes litt med den
Men herlig linse!
Her følger noen bilder fra gårsdagen!
Først ut er Widerøe i noe uggen belysning, sola forsvant bak en sky sånn uten videre..
Men så kom sola og alt ble mye bedre
LN-SSSSSSSS kommer sigende inn uten en lyd
DY Charlie med bumpen :lol:
BUD er også ofte å se for tiden
Stod lenge å venta på at Thomas og Thai skulle ta av på 19R, men begge skuffet og gikk på 19L..
Så var det over til dagens bilder som egentlig hele turen ble en fin søndagstur, gikk fra flystasjonen og bort til Vollen, men med musikk i øret og vårsol, gikk turen ganske fint!
Liker ikke flyplassgjerder altså..
En liten fargerik propell
Og en minder fargerik jet, en lufthansa A321
BUD var også ute idag
LN-NOM
Det blikket!
Greit å få mange nye maskiner på brikken
Liker disse veldig godt!
"Når jeg engang blir stor!"
Har blitt noe knipsing i helga, måtte teste 100-400'en min som enda ikke har fått seg en skikkelig test før idag, og merker det må trenes litt med den

Først ut er Widerøe i noe uggen belysning, sola forsvant bak en sky sånn uten videre..

Men så kom sola og alt ble mye bedre

LN-SSSSSSSS kommer sigende inn uten en lyd

DY Charlie med bumpen :lol:

BUD er også ofte å se for tiden

Stod lenge å venta på at Thomas og Thai skulle ta av på 19R, men begge skuffet og gikk på 19L..

Så var det over til dagens bilder som egentlig hele turen ble en fin søndagstur, gikk fra flystasjonen og bort til Vollen, men med musikk i øret og vårsol, gikk turen ganske fint!
Liker ikke flyplassgjerder altså..

En liten fargerik propell

Og en minder fargerik jet, en lufthansa A321

BUD var også ute idag

LN-NOM

Det blikket!

Greit å få mange nye maskiner på brikken

Liker disse veldig godt!

"Når jeg engang blir stor!"