OSL idag med LN-KHB,Cargoair og Malev/Livingstone

Airbus 330

ScanFlyer Dusty
Medlem
Var en tur å spottet litt etter ett møte på OSL, så da kan man jo ikke la sjangsen gå fra seg.
Evnt kommentarer står under bildene.

_MG_6020.jpg

Først ut er Norwegians nye LN-KHB som endelig har funnet veien til Norge og OSL.

_MG_6042.jpg

Mitt første bilde av JatAirways.

_MG_6051.jpg

Gleder meg til å se denne flytypen i SAS farger snart.

_MG_6075.jpg

Dagens største overraskelse er denne CargoAir som fløy adhock for TNT tror jeg det var. Ikke ofte man ser en rein 737 Cargo maskin.

_MG_6080.jpg

Er det NOEN som kan finne reg'en på denne??? :lol:

_MG_6089.jpg

En liten buss fra LH tar vi med...

_MG_6096.jpg

SAS LN-RRE brenner litt gummi...

_MG_6109.jpg

Dagens andre overraskelse er denne Malev/Livingstone som kom fra Venezia.

_MG_6137.jpg

Synd de ikke fly på OSL lengre, liker Malev fargene.

Takk for titten.

Airbus 330.

Fine bilder- og du overrasker stadig med nye reg's! Men så er du der vel hver dag også da?? ;)

Supre bilder nok engang Airbus.
Får bli med deg en tur very soon....må jo lære litt ser jeg;)

hva er sliding carpet ??

Livingston er en flyselskapsnavn.. fra italia .. eller ?

Cargoair-maskinen, med den biiiitelille reg'en på siden av kroppen fløy ikke for TNT, det var en ad-hoc charter som dukket opp på noen timers varsel....

Ellers nyyydelige bilder :)

Flotte bilder, og litt av en fangst! Forresten, hva drev de med i hangar nr. 2 på andre siden av vollen..? Så den stod åpen.

Fine bilder- og du overrasker stadig med nye reg's! Men så er du der vel hver dag også da?? ;)

Hehe, kan gå uker mellom hver gang jeg er der. Er nok en vi kjenner som er der LITT oftere enn meg.... ;)

Flotte bilder, og litt av en fangst! Forresten, hva drev de med i hangar nr. 2 på andre siden av vollen..? Så den stod åpen.

De drev med den gammle Herculesen. 1 maskin var også ute å luftet seg i lufta, trodde de hadde fått flyveforbud på alle sammen jeg?

Airbus 330.

Skjønner ikke at du ikke ble fornøyd med disse Jan-K ?

Syntes du fikk veldig bra bilder jeg...

Bra bilder av mange fine fly!! Utrolig med den Cargo-733´en og den store reg´en.

LN-KHB ser ut til å ha fått en litt skrå plassering av det rød båndet på toppen av halefinnen ?

LN-KHB ser ut til å ha fått en litt skrå plassering av det rød båndet på toppen av halefinnen ?

DY må jo holde tradisjonen med at ingen fly skal være like.

Back