• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL idag med LN-KHB,Cargoair og Malev/Livingstone

Airbus 330

ScanFlyer Dusty
Medlem
Var en tur å spottet litt etter ett møte på OSL, så da kan man jo ikke la sjangsen gå fra seg.
Evnt kommentarer står under bildene.

_MG_6020.jpg

Først ut er Norwegians nye LN-KHB som endelig har funnet veien til Norge og OSL.

_MG_6042.jpg

Mitt første bilde av JatAirways.

_MG_6051.jpg

Gleder meg til å se denne flytypen i SAS farger snart.

_MG_6075.jpg

Dagens største overraskelse er denne CargoAir som fløy adhock for TNT tror jeg det var. Ikke ofte man ser en rein 737 Cargo maskin.

_MG_6080.jpg

Er det NOEN som kan finne reg'en på denne??? :lol:

_MG_6089.jpg

En liten buss fra LH tar vi med...

_MG_6096.jpg

SAS LN-RRE brenner litt gummi...

_MG_6109.jpg

Dagens andre overraskelse er denne Malev/Livingstone som kom fra Venezia.

_MG_6137.jpg

Synd de ikke fly på OSL lengre, liker Malev fargene.

Takk for titten.

Airbus 330.

Fine bilder- og du overrasker stadig med nye reg's! Men så er du der vel hver dag også da?? ;)

Supre bilder nok engang Airbus.
Får bli med deg en tur very soon....må jo lære litt ser jeg;)

hva er sliding carpet ??

Livingston er en flyselskapsnavn.. fra italia .. eller ?

Cargoair-maskinen, med den biiiitelille reg'en på siden av kroppen fløy ikke for TNT, det var en ad-hoc charter som dukket opp på noen timers varsel....

Ellers nyyydelige bilder :)

Flotte bilder, og litt av en fangst! Forresten, hva drev de med i hangar nr. 2 på andre siden av vollen..? Så den stod åpen.

Fine bilder- og du overrasker stadig med nye reg's! Men så er du der vel hver dag også da?? ;)

Hehe, kan gå uker mellom hver gang jeg er der. Er nok en vi kjenner som er der LITT oftere enn meg.... ;)

Flotte bilder, og litt av en fangst! Forresten, hva drev de med i hangar nr. 2 på andre siden av vollen..? Så den stod åpen.

De drev med den gammle Herculesen. 1 maskin var også ute å luftet seg i lufta, trodde de hadde fått flyveforbud på alle sammen jeg?

Airbus 330.

Skjønner ikke at du ikke ble fornøyd med disse Jan-K ?

Syntes du fikk veldig bra bilder jeg...

Bra bilder av mange fine fly!! Utrolig med den Cargo-733´en og den store reg´en.

LN-KHB ser ut til å ha fått en litt skrå plassering av det rød båndet på toppen av halefinnen ?

LN-KHB ser ut til å ha fått en litt skrå plassering av det rød båndet på toppen av halefinnen ?

DY må jo holde tradisjonen med at ingen fly skal være like.

Back