Originally posted by ATC-flyradar
Takk for tilbakemeldinger. Det er det jeg lærer av, takk.
Noen av logo, front og bakstuss er ment som LOGO og er ikke beskjært. Det er for at jeg vil se reg LN-+++ osv.
Det siste er at jeg begynner nå å ta foto i RAW og JPG - RAW format er nytt for meg, men fikk ikke disse bildene opp i Adobe photoshop C... - men bilden har jeg.
Takk for at dere gidder å komme med tilbakemeldinger - fortsett med det - så kommer det mere bilder etterhvert.
Jan Støkkebo
Originally posted by LCH78
Originally posted by ATC-flyradar
Takk for tilbakemeldinger. Det er det jeg lærer av, takk.
Noen av logo, front og bakstuss er ment som LOGO og er ikke beskjært. Det er for at jeg vil se reg LN-+++ osv.
Det siste er at jeg begynner nå å ta foto i RAW og JPG - RAW format er nytt for meg, men fikk ikke disse bildene opp i Adobe photoshop C... - men bilden har jeg.
Takk for at dere gidder å komme med tilbakemeldinger - fortsett med det - så kommer det mere bilder etterhvert.
Jan Støkkebo
Kan hende at du trenger den nyeste utgaven av Camera Raw fra Adobe. og den finner du på denne linken: http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=39&platform=Windows
Originally posted by TN
Hei du
Jeg har sett litt på bildene du har lagt ut i den siste tiden. For meg så ser det ut som du sliter med en svak uskarphet i mange av bildene dine. Er ikke sikker på hva det skyldes, men har misstanke om at du kanskje ikke bruker rask nok lukkertid. Ser også ut som du tar bilder av flyene i 'flukt'. Da trenger man rask lukkertid for å ikke få en svak uskarphet i bildene.
En annen mulighet er at du forstørrer bildene for mye. Eller så bør du sjekke autofokusen på kameraet ditt. Mange ting kan gi uskarpe bider.
Dette er ment som en konstruktiv kritikk av ellers bra bilder.ld
Keep up the good work!
TN
Originally posted by sirpjalle
Uansett... Kjempebra bilder iallefall..... :clap
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.