J JanSev ScanFlyer Silver 26 Jun 2009 #1 Litt smått og stort fra østre og vestre bane torsdag og fredag Jan
L LN-KRF ScanFlyer Gold 26 Jun 2009 #5 Flotte bilder! men er det bare jeg eller tar myTravel og Novair av på taxiwayen? :colgate: Men juli??? Er ikke vi i juni?
Flotte bilder! men er det bare jeg eller tar myTravel og Novair av på taxiwayen? :colgate: Men juli??? Er ikke vi i juni?
J JanSev ScanFlyer Silver 26 Jun 2009 #6 LN-KRF said: Flotte bilder! men er det bare jeg eller tar myTravel og Novair av på taxiwayen? :colgate: Men juli??? Er ikke vi i juni? Click to expand... Du har så rett, jeg får skylde på varmen. Jan
LN-KRF said: Flotte bilder! men er det bare jeg eller tar myTravel og Novair av på taxiwayen? :colgate: Men juli??? Er ikke vi i juni? Click to expand... Du har så rett, jeg får skylde på varmen. Jan
S SF-34 F/O ScanFlyer Blue 27 Jun 2009 #8 LN-KRF said: Flotte bilder! men er det bare jeg eller tar myTravel og Novair av på taxiwayen? :colgate: Men juli??? Er ikke vi i juni? Click to expand... Vi tok nok av på rullebanen 01L Ps: Går det ann å bytte profile navn eller må jeg opprette ny? Flyr jo ikke Saaben lenger
LN-KRF said: Flotte bilder! men er det bare jeg eller tar myTravel og Novair av på taxiwayen? :colgate: Men juli??? Er ikke vi i juni? Click to expand... Vi tok nok av på rullebanen 01L Ps: Går det ann å bytte profile navn eller må jeg opprette ny? Flyr jo ikke Saaben lenger
OSLflyer ScanFlyer Silver 27 Jun 2009 #9 Flotte motiver i et nydelig sommervær. Er det en mini-mini buss som AF kom med?
LN-AØR ScanFlyer Crusty 27 Jun 2009 #10 Flotte bilder, selvom bildet av Swiss ble litt ufokusert. Bildet av SK's Star fly var lekkert. Hvem er det Sprint Air flyr for på OSL? OSLflyer said: Flotte motiver i et nydelig sommervær. Er det en mini-mini buss som AF kom med? Click to expand... Stemmer det. A318.
Flotte bilder, selvom bildet av Swiss ble litt ufokusert. Bildet av SK's Star fly var lekkert. Hvem er det Sprint Air flyr for på OSL? OSLflyer said: Flotte motiver i et nydelig sommervær. Er det en mini-mini buss som AF kom med? Click to expand... Stemmer det. A318.
SNSK ScanFlyer Blue 27 Jun 2009 #11 Dette var virkelig fine bilder, god variasjon. Stilig med C-17....