Jeg skrev til SASsteward den samme dagen jeg kom hjem ( 8. mai) og hadde han sa at han visst at jeg var ombord, hadde han byttet side, så det er mulig han var på economy extra. Jeg 'klaget' på at den personen som satt ved siden av meg, fikk både det ene og det andre allerede før maten ble servert, men hun som hadde min sin, sa at det var ikke nødvendig å be om alt tingda, fordi de ville komme rundt senere. Og det stemte ikke. Det var kun én servering, alt drikke måtte bestilles da, akkurat som på en charterflight. SASsteward sa at purseren på denne flighten gjorde alt riktig, og at det var noen av kollegaene som ikke helt hadde fulgt med. For ble det en litt irriterende oplevelse, og det var ikke det at jeg ikke fikk en flaske vin, men det at de aldri kom tilbake, annet enn med tax-free salget sitt. Dette var andre gangen jeg var med SASsteward på en flight fra New York, men jeg aner ikke hvem han er ombord.
Tross litt kluss med serveringen, så er jeg glad jeg oppgraderte med på 908, fordi bak i flyet var det veldig klam luft, og man sitter bedre i setene på economy extra. I rad 14 har man sikkert 1 meter fra til veggen ( rad 14 er første rad i economy extra ), og jeg tar ned trillebagen og bruker den som støtte under bena fordi den delen av stolen som er til å felle ut som en benstøtte, fungerer lite tilfredsstillende. Og så fikik man jo en bedre frokost enn hva som ble vist her i denne tråden.
Sist jeg fløy denne strekningen, brukte vi 6.30, - denne flighten ble vel 07.15