I inger ScanFlyer Gold 4 May 2012 #1 Det skjer heldigvis litt fortsatt, selv om været er litt vekslende 4546 Bernt Balchen 5629 Nanna LN-NOL EC-FTR OY-LVG OY-VKG Dreamliner A7-AFP Last edited: 5 May 2012
Det skjer heldigvis litt fortsatt, selv om været er litt vekslende 4546 Bernt Balchen 5629 Nanna LN-NOL EC-FTR OY-LVG OY-VKG Dreamliner A7-AFP
K Kanon ScanFlyer Gold 4 May 2012 #3 Perfekt komponert Bernt Balchen. Norwegian, Gestair og Qatar på takeoff var også flotte :up:
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 4 May 2012 #5 Nydelige bilder. Hercules og Orion er maskiner jeg fortsatt har til gode å knipse! Når jeg tenker meg om så gjelder nok dette for samtlige av bildene du postet her, bortsett fra LN-NOL da. :colgate:
Nydelige bilder. Hercules og Orion er maskiner jeg fortsatt har til gode å knipse! Når jeg tenker meg om så gjelder nok dette for samtlige av bildene du postet her, bortsett fra LN-NOL da. :colgate:
P PerJohan ScanFlyer Blue 6 May 2012 #10 Orion og selvfølgelig Dreamliner var mine favoritter her! Ser du greide å få med deg Dreamliner avgang, da hadde du kjørt fort ^_^
Orion og selvfølgelig Dreamliner var mine favoritter her! Ser du greide å få med deg Dreamliner avgang, da hadde du kjørt fort ^_^
I inger ScanFlyer Gold 6 May 2012 #11 Takk skal dere ha Jo da, Per Johan, jeg nådde den på NSB-toppen Fulgte selvsagt fartsgrensene, men ikke akkurat elg-spotte-tempo Inger
Takk skal dere ha Jo da, Per Johan, jeg nådde den på NSB-toppen Fulgte selvsagt fartsgrensene, men ikke akkurat elg-spotte-tempo Inger