OSL/ENGM 18.07.2010!

Jeg prøver meg litt neste uke.

Her er forresten et par bilder jeg ikke fikk lagt ut. Beklager mastene. De må gjerne nedrigges en gang i blant til fordel for spottere :)

DSC_0013.jpg

DSC_0034-3.jpg

DSC_0037-3.jpg

Line-up bilden är härlig!!! Motivet och framförallt kompositionen av bilden är super!
(Dock litet fel-exponerad. Ja, ja, ja,....jag vet att jag jagar dig litet!! ;) )
Det är härligt när man ser värmebølgerna i exhausten!! :)

Seilfly,
Om du menar att maskinen flyttar sig från soligt, till skuggigt område, förstår jag vad du menar. Bilder tagna av maskiner i skugga, med exempelvis solig bakgrund, åker direkt i søppelkurven hos mig, så det är inget problem på den här adressen! ;)
Om sola går i moln, måste man förstås kompensera för det, men i övrigt är det ju det omgivande ljuset som måste styra exponeringen.

Line-up bilden är härlig!!! Motivet och framförallt kompositionen av bilden är super!
(Dock litet fel-exponerad. Ja, ja, ja,....jag vet att jag jagar dig litet!! ;) )
Det är härligt när man ser värmebølgerna i exhausten!! :)

Jo takk, jeg er da også glad i å få tips og råd.

En kjempe fin serie, den 767en var jo et scoop. Likte spesielt det første Blue1 bildet. (litt mye photoshop kansje, men det er smak og behag;)) Meget bra:D

Back