• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL/ENGM 18.07.2010!

Jeg prøver meg litt neste uke.

Her er forresten et par bilder jeg ikke fikk lagt ut. Beklager mastene. De må gjerne nedrigges en gang i blant til fordel for spottere :)

DSC_0013.jpg

DSC_0034-3.jpg

DSC_0037-3.jpg

Line-up bilden är härlig!!! Motivet och framförallt kompositionen av bilden är super!
(Dock litet fel-exponerad. Ja, ja, ja,....jag vet att jag jagar dig litet!! ;) )
Det är härligt när man ser värmebølgerna i exhausten!! :)

Seilfly,
Om du menar att maskinen flyttar sig från soligt, till skuggigt område, förstår jag vad du menar. Bilder tagna av maskiner i skugga, med exempelvis solig bakgrund, åker direkt i søppelkurven hos mig, så det är inget problem på den här adressen! ;)
Om sola går i moln, måste man förstås kompensera för det, men i övrigt är det ju det omgivande ljuset som måste styra exponeringen.

Line-up bilden är härlig!!! Motivet och framförallt kompositionen av bilden är super!
(Dock litet fel-exponerad. Ja, ja, ja,....jag vet att jag jagar dig litet!! ;) )
Det är härligt när man ser värmebølgerna i exhausten!! :)

Jo takk, jeg er da også glad i å få tips og råd.

En kjempe fin serie, den 767en var jo et scoop. Likte spesielt det første Blue1 bildet. (litt mye photoshop kansje, men det er smak og behag;)) Meget bra:D

Back