Kingstone Ops Manager 19 Jun 2008 #1 Vet Novair gikk OSL-CUN med A330 for en stund siden. Noen som vet om den mellomlandet et sted og hvor?
Vet Novair gikk OSL-CUN med A330 for en stund siden. Noen som vet om den mellomlandet et sted og hvor?
Blackhawk ScanFlyer Gold 19 Jun 2008 #2 Har vært teknisk mellomlandinger på Tenerife SUR (TFS), for å tanke suppe på A332-maskinen vet jeg - men har også fløyet non-stop. Dog med NVR sine A321-maskiner er det selvsagt mellomlanding uansett, på strekningen. Last edited: 19 Jun 2008
Har vært teknisk mellomlandinger på Tenerife SUR (TFS), for å tanke suppe på A332-maskinen vet jeg - men har også fløyet non-stop. Dog med NVR sine A321-maskiner er det selvsagt mellomlanding uansett, på strekningen.
Kingstone Ops Manager 19 Jun 2008 #3 Blackhawk said: Det var teknisk mellomlanding på Tenerife SUR (TFS), for å tanke suppe på A332. Click to expand... Takker for svar
Blackhawk said: Det var teknisk mellomlanding på Tenerife SUR (TFS), for å tanke suppe på A332. Click to expand... Takker for svar
Blackhawk ScanFlyer Gold 19 Jun 2008 #5 Ja som jeg skrev, kunne den gå direkte - men dette skjedde ikke alltid. Hadde flere flyvninger med stop på Kanariøyene, både ut fra OSL og ARN. Last edited: 19 Jun 2008
Ja som jeg skrev, kunne den gå direkte - men dette skjedde ikke alltid. Hadde flere flyvninger med stop på Kanariøyene, både ut fra OSL og ARN.