tosfreight ScanFlyer Silver 27 Jul 2007 #101 Nydelig rapport..... høres virkelig gøy ut!!!!! Dere har bra med guts!
S Speedbird ScanFlyer Gold 28 Jul 2007 #102 Originally posted by Canopy Originally posted by Speedbird Fredrik nyter desserten, vaniljefylte pannekaker! Click to expand... Haha!!! Må le, der sitter jeg i bakgrunnen!!Tilfeldig at vi skulle møtes der! Click to expand... Ja, verden er ikke stor! ^_^ Og da vi pratet sammen var jo planen også bare tur / retur Kina.. ..hadde ingen anelse om at det skulle bli en så utrolig tur!
Originally posted by Canopy Originally posted by Speedbird Fredrik nyter desserten, vaniljefylte pannekaker! Click to expand... Haha!!! Må le, der sitter jeg i bakgrunnen!!Tilfeldig at vi skulle møtes der! Click to expand... Ja, verden er ikke stor! ^_^ Og da vi pratet sammen var jo planen også bare tur / retur Kina.. ..hadde ingen anelse om at det skulle bli en så utrolig tur!
ATC-flyradar Traveler Medlem 29 Jul 2007 #103 Meget bra rapport og bra med bilder fra en slik "guttetur" på 6 dager. Jan
N2630B ScanFlyer Blue 4 Aug 2007 #105 Virkelig en flott trip report! Får meg til å ha litt lyst til å bli i SGS litt lengre.. Meeen får håpe muligheten åpner seg igjen om noen år
Virkelig en flott trip report! Får meg til å ha litt lyst til å bli i SGS litt lengre.. Meeen får håpe muligheten åpner seg igjen om noen år
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 13 Aug 2007 #106 Sinnsykt bra rapport dette her Martin. Det er ID-biletter fra STS dere reiser rundt med håper jeg og ikke fra Northport.
Sinnsykt bra rapport dette her Martin. Det er ID-biletter fra STS dere reiser rundt med håper jeg og ikke fra Northport.
737-405 ScanFlyer Gold 16 Aug 2007 #108 Dette var veldig artig å lese Ser ut som dere virkelig har kost dere på tur