Osl-cph-bkk og tilbake

petru26

evig optimist
Da kan jeg melde om at undertegnede har kommet fram til cph, det var en fullsatt Flight ned hit, 100% belegg. Sitter nå i servisairloungen og tar en digg før neste leg til bkk. Mer utfyllende og bilder kommer senere i denne tråden, og også flighten med ek380 mellom bkk og hkg i first/business. Ha en trivelig aften der hjemme!

Bare en kort innrapportering ang. Bkk-hkg på 1klasse med EK i går, det er vel bare et ord som best beskriver opplevelsen fra innsjekk til landing - konge :-) sete 3K, utrolig service, masse champis, er noen her som er glad i den sorten hører jeg rykter om ;-) tilbake till bkk på fredag, da i biz, regner ikke med det blir noe smerte det heller.. Masse bilder/video er tatt, og flere blir det på fredag! Skal lappe sammen noe når jeg kommer hjem til uka, blir vel nesten nedtur med eco extra hjem med SAS nå hehe.. Vel, god natt fra hong kong, lang dag i morgen med mye på programmet, markeder, båter osv..

Det kan jeg tenke meg :-) men men, får vel komme ned på jorda igjen, det køster vel å væra kar hvis man skal sitte i de setene noe lenger enn bkk-hkg og tilbake ;-) men veldig moro å ha det på "cv'n" ..

da er jeg på vei tilbake til bkk, og sitter nå i loungen på hkg og har et aldri så lite glass med laurent perrier, litt sjampis mot tørsten :-)

HEY!! Post nr 1000, da var det jammen høvelig med sjampis og da!!

Last edited:
Back