OSL-BRU-IAD-ORD-LGA-ORD-DTW-ORD-IAD-BRU-OSL

Glimrende rapport! Dette burde kvalifisere til Tripreport of the year!

Du må jo fly endel for å være både EBG og UA100K samtidig! En uke i Norge i måneden gir nok litt. Er det noen spesiell grunn til at du fly UA over dammen og ikke SK? De går jo direkte CPH/ARN - ORD! Er ikke det mer praktisk?

Jeg håper at du vil glede oss med reisebeskrivelser fra dine fremtidige reiser også. Dette var moro lesning!!

BF:cool2

Originally posted by Bizflyer

Du må jo fly endel for å være både EBG og UA100K samtidig! En uke i Norge i uka gir nok litt. Er det noen spesiell grunn til at du fly UA over dammen og ikke SK? De går jo direkte CPH/ARN - ORD! Er ikke det mer praktisk?

Jeg håper at du vil glede oss med reisebeskrivelser fra dine fremtidige reiser også. Dette var moro lesning!!

Takker! (gjorde ferdig rapporten nå, driver og laster opp de siste bildene)

Reiser mye med UA fordi jeg har en god del innenriks USA og trenger da miles på UA metal for å opptjene oppgraderingsinstrumenter. Fikk bl.a. 8 SWU i fjor (system wide upgrades) som gir bekreftet oppgradering hele veien til C. SAS kan du kun oppgradere på poeng. Reiser også en del med SAS til Chicago, men ikke så mye som før. UA via London er like kjapt som SAS via ARN. Har vel flydd ca. 350-400.000 miles i året de siste 5 årene + innenriks Norge

Når jeg nå skal begynne å jobbe andre veien, 3 uker i mnd i USA og 1 uke i Norge, har jeg fått C billetter som en del av kontrakten. Dette gjør at jeg slipper å tenke på oppgraderinger og jeg driver nå og henter inn priser fra de respektive flyselskapene. Det blir 16 t/r ORD-OSL-ORD det neste året. Blir litt poeng det ;-)

Bildebeskrivelse

Bilde 1: Enda en 777 tatt fra sete 11J på en 777
Bilde 2: Catering på etterskudd….
Bilde 3: Pinglete A320 under 777 vingen
Bilde 4: Uh oh……
Bilde 5: Gammel kjenning svinger av RW14R
Bilde 6: Vi passerer Alfa bridge
Bilde 7: Internasjonale terminalen, Privat Air A319, BMI igjen, SK 946 *A livery, en UA744, LHs 333, en Iberia 343 og en Air China (?) 744

Attachments

• 3777.jpg
    3777.jpg
    117.7 KB · Views: 46
  • 3t5.jpg
    3t5.jpg
    122 KB · Views: 15
  • 3alfa.jpg
    3alfa.jpg
    155.4 KB · Views: 16
  • 3bmi.jpg
    3bmi.jpg
    107.5 KB · Views: 45
  • 3pratt.jpg
    3pratt.jpg
    119 KB · Views: 42
  • 3320777vinge.jpg
    3320777vinge.jpg
    114.3 KB · Views: 44
  • 3catering.jpg
    3catering.jpg
    159.7 KB · Views: 49
Bildebeskrivelse

Bilde 1: En Air China 777 og rumpa på ”karri ekspressen” i FRA.
Bilde 2: Ettersleng fra ORD, en vakker E170
Bilde 3: Godt å se Varig i farta igjen. Akkurat landa
Bilde 4: Fotballtrynet som tok meg FRA-OSL

Attachments

• 3airchina777.jpg
    3airchina777.jpg
    145.3 KB · Views: 11
  • 3dlembraer777aa.jpg
    3dlembraer777aa.jpg
    150.2 KB · Views: 12
  • 3RG.jpg
    3RG.jpg
    125.1 KB · Views: 11
  • 3LH320fotball.jpg
    3LH320fotball.jpg
    183.2 KB · Views: 11
Originally posted by Tommy777

Originally posted by Bizflyer

Du må jo fly endel for å være både EBG og UA100K samtidig! En uke i Norge i måneden gir nok litt. Er det noen spesiell grunn til at du fly UA over dammen og ikke SK? De går jo direkte CPH/ARN - ORD! Er ikke det mer praktisk?

Takker! (gjorde ferdig rapporten nå, driver og laster opp de siste bildene)

Reiser mye med UA fordi jeg har en god del innenriks USA og trenger da miles på UA metal for å opptjene oppgraderingsinstrumenter. Fikk bl.a. 8 SWU i fjor (system wide upgrades) som gir bekreftet oppgradering hele veien til C. SAS kan du kun oppgradere på poeng. Reiser også en del med SAS til Chicago, men ikke så mye som før. UA via London er like kjapt som SAS via ARN. Har vel flydd ca. 350-400.000 miles i året de siste 5 årene + innenriks Norge

Når jeg nå skal begynne å jobbe andre veien, 3 uker i mnd i USA og 1 uke i Norge, har jeg fått C billetter som en del av kontrakten. Dette gjør at jeg slipper å tenke på oppgraderinger og jeg driver nå og henter inn priser fra de respektive flyselskapene. Det blir 16 t/r ORD-OSL-ORD det neste året. Blir litt poeng det ;-)

Jaja, du kan vel jobbe litt med å få oppgraderinger til First Class på United Intercont. Men det er kanskje ikke mulig?

BF;)

Umulig, kun med SWU voucher om du har betalt C eller D. Ikke gyldig på rabattert business (Z)

Har kun hatt gleden av å fly UA F intercontinetal en gang. Op-up fra W :-D

Oppdatering.

For dere som gadd å lese rapporten min, fikk jeg svar fra UA CR i dag.

Jeg fikk USD 500 i vouchere samt 4 x 500 milers e-oppgraderingsvouchere som kompensasjon for forsinkelsen. Ikke dårlig spør du meg!

Back