Osl-Bornholm til sommeren?

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Har søkt litt for neste sommer så stemmer virkelig at det ikke lengere er mulig å få direkte eller gjennomgående billett OSL-RNN? :cry:

Du får kjøpt gjennomgående billetter hos SAS - går det ikke for sommeren er det nok fordi programmet ikker er klart ende som Bastholm sier

Der er noget med SAS. De har et samarbejde med DAT om billetter til RNN som de startede i juli i år. Har lige tjekket på SAS danske hjemmeside, at det hvertfald i dag, var muligt at bestille billetter fra OSL via CPH til RNN. Første leg med SAS og anden leg med DAT.

Noen som har oversikt over om Widerøe har lagt ut alle sine sommerruter eller om de eventuelt kommer med direktefly OSL-RNN? Ser det er enkelte websider som sier Widerøe har rute der, men er usikker på om de har veldig ny eller veldig gammel info.

Fly til CPH, tog til Ystad så er du rett på Bornholm ferja.
17:30-18:40 OSl-CPH
22:10-22:45 CPH-RNN

vs.

17:30-18:40 fly OSl-CPH
20:58-21:54 Tog til ystad
00:20-01:40 Ferge til Rønne

Tror nok jeg flyr. Raskere og billigere selv om man antagelig ikke slipper inn på noen lounge når man skal fly videre med DAT. :fly

Alt for lang connection for en helgetur. Er frekvensen OSL-CPH paa en fredag virkelig saa daarlig?

Alt for lang connection for en helgetur. Er frekvensen OSL-CPH paa en fredag virkelig saa daarlig?
Nei, det er den connection jeg får for billigst mulig billett og ved å reise etter jobb.

Skal jeg frem med tidligere ferge må jeg minst dra så tidlig som:
13:45-14:55 fly OSl-CPH (eller Norwegian en halvtime senere)
16:50-17:54 Tog til ystad
20:30-21:50 Ferge til Rønne

Som betyr at man må ta bruke en fridag. :cry:

Back