Tristar1011
ScanFlyer Blue
Jeg bestilte nettopp OSL-BKK-MEL med Thai 10/3 - 25/3, gleder meg noe voldsomt
Noen som har tips og erfaringer med Thai, reiseruten, flyene osv? Regner med Thai er ganske ok å reise med, selv om det er economy.

Jeg bestilte nettopp OSL-BKK-MEL med Thai 10/3 - 25/3, gleder meg noe voldsomtNoen som har tips og erfaringer med Thai, reiseruten, flyene osv? Regner med Thai er ganske ok å reise med, selv om det er economy.
Maten i Economy er vel omtrent den samme man får i Business - ergo er den god til Economy å være, men dårlig i Business. Skal selv fly deres A340-600 i Business til Sydney i april.
Disse såkalte gamle greiene, som flyr på Skandinavia med gammel inredning, og også av og til på Oslo, er stort sett bygget på 2000-tallet, mens de freshe 747, med nytt interiør, stort sett er bygget på tidlig 90tall.Håper vi slipper 747 ja, gamle greier...satser på 777!
Jeg benytter denne sjansen til å spørre: hva er PTV og hva er Y/C?
Dette er litt OT, men det er som nevnt tidligere i andre tråder her smak og behag, men virker som Thai slår bedre an på biz i den ”virkelige” verden en forum verden. Mine svært bereise kolleger (og jeg) mener fremdeles at Thai har et meget godt biz produkt og ikke minst god mat, og da spesielt målt opp mot SK som det ofte blir her. Min svoger som har EBP (med god margin) var meget positivt overrasket når han i sommer fløy TG OSL-BKK-DPS i biz og syntes jo dette ikke var sammenlignbart med SK.
Her blir vi nok aldri enige, men bør vel være flinkere alle mann til å poengtere at det er personlige meninger så folk får litt feil forventinger![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.