• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL-bilder fra meg igjen..

Originally posted by ph-ndr

Originally posted by petru26

Da er det meg igjen da.. Brent av noen tusenlapper i Oslo i dag på nytt objektiv, så her kommer de først bildene med min nye partner påmontert.. Og ja, jeg er veldig godt fornøyd med det nye glasset mitt! Herlig å skyte med, lynkjapp autofokus, noe jeg ikke har vært bortskjemt med på min gamle billig-quantaray :-)

Er mulig det har vært nevnt i andre tråder, men hva glass er det?

-A

PS: og om du legger ut bilder som er 800xnoe så får vi med 1024 sett trådene uten at ting faller av siden av skjermen... ;)

litt lengere opp i denne tråden så står det følgende:

Så i mårra blir det Kjeller ja Anders, så vi sees der!

Jan : Nikon D50 kamerahus, og nytt fra i dag, fullt navn følger, Nikkor AF-S 70-300MM 4.5-5.6 IF-ED G. *Puh*

Originally posted by LCH78
Jan : Nikon D50 kamerahus, og nytt fra i dag, fullt navn følger, Nikkor AF-S 70-300MM 4.5-5.6 IF-ED G. *Puh*

Han distraherte meg med de fine bildene, urettfeigt! ;)

-A

Flotte bilder! Skarpe og fine.

Om jeg må få komme med noe konstruktivt så kan du godt gi litt luft rund flyene når du cropper. Med ramma for tett på snute eller winglets eller hjul blir bildene kanskje en smule tunge.

Kyrre

Back