OSL-ARN

ice

Newcomer
Oslo-Stockholm

Er det kun SAS og Norwegian som flyr denne?
(FlyNordic har noen egne avganger, men samarbeider med Norwegian)

Finnair har noen flyvinger fra OSL-HEL via ARL.
Icelandair har også noen få flyvninger fra KEF-ARL via OSL.

Ellers tror jeg ikke det er noen andre nei..

Her snakker vi skikkelig NYTENKING!! Og for aa sitere min gamle venn, CEO og kaptein Joe Roy i Africa One: ''African travel is growing and growing rapidly and experience has shown once you open a route people start travelling that route" De holdt i tre uker ...... :p

Air Malta (KM) flyr også en ukentlig rundtur mellom OSL og ARN vs. med A319 (mandag/torsdag). Tror imidlertid ikke at det er mulig å kun fly OSL - ARN sektoren da dette er en triangelrute som kun opererer deler av sesongen.

Fly Nordic (LF) flyr selv 2-4 daglige rundturer mellom OSL - ARN med M82 eller M83.

Originally posted by LN-MOW

Her snakker vi skikkelig NYTENKING!! Og for aa sitere min gamle venn, CEO og kaptein Joe Roy i Africa One: ''African travel is growing and growing rapidly and experience has shown once you open a route people start travelling that route" De holdt i tre uker ...... :p
Men det har holdt for Norwegian.:D

Originally posted by audunn

Jeg trodde både Icelandair og Finnair for lengst hadde sluttet å fly via Stockholm til/fra Oslo.

Originally posted by audunn

Det virker ikke lenger som AY og FI har flyvninger som går via ARN til HEL og KEF. Tidligere hadde AY en daglig avgang som gikk nedom ARN. Jeg husker ikke om det var på turen OSL-HEL eller motsatt. Den andre veien gikk den nedom ARN kun på lørdager.

Med FI så var det lørdager i vintersesongen at turen gikk KEF-ARN-OSL-KEF eller KEF-OSL-ARN-KEF. Tror helst det var den siste men jeg er ikke helt sikker.

Finnair flyr ikke til Helsinki via Arlanda lenger. De gjorde det med en-to avganger for flere år siden, jeg fløy OSL-ARN-HEL i 2001.

Back