OSL 30.6 med åpning av plattformen

• Thread starter Thread starter PC
  • Start date Start date
Re: OSL 30.6 med åpning av plattformen

Uansett bra jobbet av alle som har vært involvert i dette. Og jeg ser frem til mange flotte bilder i tiden fremover ;)

Halvorsn, rute 855 går på hverdager fra stand B18 utenfor ankomsthallen tre minutter over hver time og ankomst SAS Museet er åtte minutter senere. Returen inn til flyplassen er 15 minutter over hver heltime unntatt 1915 og 2115.
I helgene er fem minutter over oddetallstimer bort til SAS Museet og 15 minutter over partallstimer på returen.

Tusen tusen takk! Gleder meg til neste tur til OSL, mulig det blir den miljøvennlige måten litt seinere i år...

Skjermer med avgangs og ankomst tider hadde vert ideelle på en slik plattform.
Det pleide å være det her i Sydney, (har ikkje vert oppe på utsiktsplattformen på årevis) men plattformen er en del av terminalbygningen her.

Ellers, en scanner koblet til en høyttaler ville vert midt i blinken.

Uansett, et flott tiltak. Hva er enkleste måten å komme seg dit på, uten egen bil?

Skjermer med avgangs og ankomst tider hadde vert ideelle på en slik plattform.
Det pleide å være det her i Sydney, (har ikkje vert oppe på utsiktsplattformen på årevis) men plattformen er en del av terminalbygningen her.

Ellers, en scanner koblet til en høyttaler ville vert midt i blinken.

Uansett, et flott tiltak. Hva er enkleste måten å komme seg dit på, uten egen bil?

Ja det hadde vært genialt med en scanner koblet til en høytaler.

En av de enkleste måten er vel buss som går fra terminalen og bussen heter Maura og du skal av ved holdeplassen som heter Sas museet.

Hei, hva skjer med plattformen?
Jeg var på OSL i dag, lørdag 5/9, for å ta bilder av sønnen min som landet og takset inn til GA. Men nå er det kommet et nytt gjerde i sørenden av SAS-museet slik at eneste mulige adgang til plattformen er gjennom selve museet. Og det er åpent noen få timer to ganger i uken.
Hva skjer? Noen som vet?

Vi i NSFF er blitt lovet av OSL at det ikke skal gå mange dagene fra de stenger den ned til den er på sin nye plass og kan åpnes.
De har allerede støpt fundamentene, så det tar vel ikke mange dagene før den er åpen igjen forhåpentligvis. :)

Og da kan jeg fortelle at spotterterrassen nå er flyttet og ÅPEN igjen for folk.:up:
Ny inngang er det blitt, nå til venstre for hovedinngangen til SAS Museet.
Den vil fortsatt være åpen 24/7 for alle.

Stor takk til OSL for raskt jobba. :)

STYRET NSFF

Hvorfor fant OSL plutselig ut at den måtte flyttes? Kunne de ikke funnet ut det før den ble satt opp første gangen?

Hvorfor fant OSL plutselig ut at den måtte flyttes? Kunne de ikke funnet ut det før den ble satt opp første gangen?

De fant plutselig ut at internveien skulle flyttes for å gjøre plass til flere oppstillingsplasser til West Air, så da ville den stå innenfor rød sone.
Så da var det bare å flytte den da etter drøye 2 mnd bruk...:headbang

Det er vel den samme flyplassen som plutselig fant ut at den var for liten, og derfor planlegger en 4-5 gater til om noen år :D

Back