OSL - 21. Juni

Tændis

ScanFlyer Blue
Hei!

Var på OSL i dag for å teste nytt kamera og objektiv! Dette er mine første spottingbilder med speilrefleks, så kom gjerne med konstruktiv kritikk! Håper dere liker dem.

IMG_0233.jpg

IMG_0251.jpg

IMG_0262.jpg

IMG_0331.jpg

IMG_0336.jpg

IMG_0337.jpg

IMG_0342.jpg

IMG_0353.jpg

IMG_0360.jpg

IMG_0365.jpg

IMG_0384.jpg

IMG_0391.jpg

IMG_0403.jpg

IMG_0406.jpg

IMG_0410.jpg

IMG_0418.jpg

IMG_0433.jpg

IMG_0450.jpg

IMG_0462.jpg

Mææn! Dette var utrolig stilige bilder. Har du erfaring med fotoapparater fra tidligere eller er dette gjort på "fersking-basis"?

Fy satan for noen bilder :) KLM maskina så faktisk ut som et maleri av ekstremt god kvalitet. Får prestasjonsangst :(

Dette var jo en grei debut dette! De fleste er jo skarpe og fine. Noen har litt rar kontrast , så fargene blir litt bleke og rare, men det går vel mer på etterbehandlingen vil jeg tro!

Hvis dette er dine første bilder med Dslr, da bøyer jeg meg i støvet :-) Her var det mye bra, noen sitter som et skudd, mens noen igjen, som se-dyd nevner, sikkert har fått litt "hard medfart" i etterbehandlingen. Men bevares, for en debut!

Imponerende bilder, virkelig bra start! Likte alle sammen, men synes bildene av BA og My Travel var spesielt fine. Bra også KLM og FlyNordic.

Veldig bra bilder! Den Spanair-maskinen var på CPH tidlig i ettermiddag også, hva driver den med?

Imponerende :thumbup

Likte best det første Icelandair bildet hvor du så rett på maskinen. Nydelig :) Hadde bare nesehjulet pekt rett på fotografen og stanga vært borte, så hadde det vært perfekt :D

Takker:) Oppmuntrene å få slike tilbakemeldinger! Petru26 og SE-DYD, kan dere si hvilke bilder dere synes ble litt "under standar", så kan jeg se hva jeg har gjort feil på redigeringa:)

Fantastiske bilder ;D Har akkurat kjøpt meg det samme utstyret selv, men har ikke helt fått til bilder av samme kvalitet enda syntes jeg : / Genialt arbeid ;)

Dette er kanon, og isers når en vet at dette er debuten din som spotter! Kjempebra :up:

Hvilket utsyr er det du har kjører?

Takk og takk:)

Her har jeg brukt Canon EOS 400D og Sigma 70-300mm APO DG! Et genialt objektiv til kun 1.999,-

Takker:) Oppmuntrene å få slike tilbakemeldinger! Petru26 og SE-DYD, kan dere si hvilke bilder dere synes ble litt "under standar", så kan jeg se hva jeg har gjort feil på redigeringa:)
Litt vanskelig å sette ord på det men prøver:
Bilde 4-13-18-20 er litt blast- muligens litt flat kontrast
Bilde 7 har rødstikk
bilde 15 ser ut som det er tatt i motlys- men det er det vel ikke

Mulig du kan øke kontrasten litt og gjøre de ørlite lysere- bare ett forslag. Ellers er noen også litt skjeve i horisonten. De er i allefall skarpe, og flere av de er også lyse og fine (min kjepphest).

Dag

Back