OSL 21/8. Sixpack med flybilder

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Mye å gjøre på privatfronten for tiden så jeg har ikke allverden å tilby folket. Ser lyset i tunnelen og det klør i fingrene etter å fange det optimale flybilde. Slang med et ekstra bilde så det ble syv i stedet ;)

OY-NPF

Stankelbenet

HS-TJS

Litt fyldigere.

YL-BAR

Findus`favoritt?

TF-FIA

C-172

OH-WII

102005

Last edited:
Her var det litt snaks ja, skulle gjerne hatt noen av disse selv :) Flotte bilder, Cato.
TK :fly

Flink gutt, skal vi ta en hel dag snart?
Hvis det er vær til det kan vi jo kansje prøve nå til helga, neste helg reiser jeg jo "hjem" en tur og da blir det mange "Hel dager" på Nikos Kazantzakis Airport ;)
Men hva er hel dag for deg ? sist jeg hadde det startet jeg 06.43 og avsluttet 19.30..... ble litt vel lenge det :)

Virkelig fine bilder! Flotte å se på.

Morsomt å se HS-TJS på norsk jord! Fløy med den tidligere i sommer - riktignok var det fra Bangkok-Melbourne. Flott fly!

Fine bilder.
Jeg skjøner ikke hvofor det er så vanskelig for staten å skaffe Norge noen større og nyere fly en de to gamle flyene til forsvaret.

Fine bilder.
Jeg skjøner ikke hvofor det er så vanskelig for staten å skaffe Norge noen større og nyere fly en de to gamle flyene til forsvaret.

Hallo, vi er i Norge, et av verdens rikeste land som pumper opp olje og gass andre nasjoner bare kan drømme om. Må da skjønne at vi ikke har råd til det? Gulfstream med Riksvåpenet på halen, tenk deg hvor flott den hadde blitt.

Hallo, vi er i Norge, et av verdens rikeste land som pumper opp olje og gass andre nasjoner bare kan drømme om. Må da skjønne at vi ikke har råd til det? Gulfstream med Riksvåpenet på halen, tenk deg hvor flott den hadde blitt.

De bruker jo ikke den Jeten vi har. Statsministeren leier fly og kongen reiser på vanlig passasjerfly. Er helt enig at vi burde ha en skikkelig jet. Men når vi først er i gang hva med en litt større en? 737 / BBJ2? 747-400?

Mye å gjøre på privatfronten for tiden så jeg har ikke allverden å tilby folket. Ser lyset i tunnelen og det klør i fingrene etter å fange det optimale flybilde. Slang med et ekstra bilde så det ble syv i stedet ;)
Tømmer du en sixpack rimelig fort,føles det vel kanskje som 7,minst:p
Ellers er jeg forundret over hvor lang tid du bruker på kjøkkenet.Skulle tro det var laget av fyrstikker:cool:
Det siste bildet var rimelig lekkert.

Back