OSL 2. januar 2011

Hermann SF

ScanFlyer Silver
Ble en tur opp til ENGM i dag også, planlagt å stå opp 07:30 men den klokka på iPhone ringte jo ikke:cool:, så jeg var ikke på plass før kvart over to... Jaja, fikk hvert fall noe + frisk luft og rens før skolestart imorra...

Icelandair TF-FIZ
DSC_0012copy-1.jpg

En liten knært fra Norwegian, LN-KKA
DSC_0018copyjpg-1.jpg

City Airline SE-DMC
DSC_0032copy-1.jpg

DSC_0039-2.jpg

Vi får en Heavy over oss, ukjent for meg.
DSC_0050copy-1.jpg

Thomas Cook A330 til deiligere strøk:)
ThomasCookOY-VKFtakeoffOSLcopy-1.jpg

ThomasCookOY-VKFcopy-1.jpg

Avslutter med Air Cairo SU-BPU på vei mot Sharm el Sheikh...
AirCairoSU-BPUOSLcopy-1.jpg

Takk for oppmerksomheten:)

Thomas var meget flott belyst. Godt jobbet og ta gjerne turen opp litt tidligere neste gang :lol:

Thomas var meget flott belyst. Godt jobbet og ta gjerne turen opp litt tidligere neste gang :lol:
Min tillit til alarmen på iPhone er dårlig, tror jeg bytter ut med en tradisjonell bjellegreie innen neste gang:cool:

LTH: Kan nok være det ja, mener faktisk jeg så samme type forrige gang jeg var på OSL, og da var fasiten Transaero.

Bra at du fikk noen bilder ihvertfall,selv om du ikke kom før "langt utpå dagen",når
vi andre begynte og tenke på hjemreisen.
Hyggelig og møte deg.Du får si fra neste gang så burde vi få til et samarbeide.

Vidar

Jeg også så den 4 motors contrailen, men den var ikke å se på fligthradar, transaero 747 pleier å være synlig der.

Bra at du fikk noen bilder ihvertfall,selv om du ikke kom før "langt utpå dagen",når
vi andre begynte og tenke på hjemreisen.
Hyggelig og møte deg.Du får si fra neste gang så burde vi få til et samarbeide.

Vidar

Hyggelig å møte deg ja! Artig når det står noen på plattformen når man først kommer opp. Kjedelig å fryse alene :p

Takk for hyggelig respons forøvrig.

Back