Even92LN ScanFlyer Gold 19 Apr 2011 #2 Veldig fine bilder! Hvordan kommer du deg til vollen på den andre siden av 19R?
J JanSev ScanFlyer Silver 19 Apr 2011 #3 Even92LN said: Veldig fine bilder! Hvordan kommer du deg til vollen på den andre siden av 19R? Click to expand... Jeg har jobbet i Luftforsvaret og har tilgang til flystasjon og kan ta bilder fra den siden av vestre rullebane
Even92LN said: Veldig fine bilder! Hvordan kommer du deg til vollen på den andre siden av 19R? Click to expand... Jeg har jobbet i Luftforsvaret og har tilgang til flystasjon og kan ta bilder fra den siden av vestre rullebane
putzmeister ScanFlyer Dusty 19 Apr 2011 #4 Pene bilder Jan, det er med tungt hjerte jeg sier det men Antonoven var dagens høydepunkt
V Vidar ScanFlyer Gold 19 Apr 2011 #7 F.... "alle" fikk bilder av disse stjerneflyene i dag,og jeg som ikke en gang trodde på Cato når han sa fra til meg. Flotte bilder,Jan,hvor Antonoven er en klar vinner. Vidar
F.... "alle" fikk bilder av disse stjerneflyene i dag,og jeg som ikke en gang trodde på Cato når han sa fra til meg. Flotte bilder,Jan,hvor Antonoven er en klar vinner. Vidar
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 19 Apr 2011 #9 Det absolutt beste bilde er vel Audien på vollen *vinkelanke*. Flotte bilder fra plattformen din. Absolutt en flott plass hvor du får krembildene.
Det absolutt beste bilde er vel Audien på vollen *vinkelanke*. Flotte bilder fra plattformen din. Absolutt en flott plass hvor du får krembildene.