PC ScanFlyer Blue 20 Apr 2010 #1 Siden det allerede er en del bilder av SAS IC på OSL, tar jeg med litt annen trafikk også. TV2 og NRK var på plass.
Siden det allerede er en del bilder av SAS IC på OSL, tar jeg med litt annen trafikk også. TV2 og NRK var på plass.
LN-EBA ScanFlyer Blue 20 Apr 2010 #2 Knallfine bilder, spesielt Pegasus Helikopter med TU154 i bakgrunnen!
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 20 Apr 2010 #4 Uten tvil hvem som var konge på vollen den dagen. Smakfullt og du verden hvor stor forskjell det er på kvaliteten dine bilder er kontra mine.
Uten tvil hvem som var konge på vollen den dagen. Smakfullt og du verden hvor stor forskjell det er på kvaliteten dine bilder er kontra mine.
Madman ScanFlyer Gold 20 Apr 2010 #5 Her er det ihvertfall ikke noe å si på kvaliteten nei.. LN-MOC med månen var virkelig flott.
putzmeister ScanFlyer Dusty 20 Apr 2010 #7 Madman said: Her er det ihvertfall ikke noe å si på kvaliteten nei.. LN-MOC med månen var virkelig flott. Click to expand... Da er vi enige
Madman said: Her er det ihvertfall ikke noe å si på kvaliteten nei.. LN-MOC med månen var virkelig flott. Click to expand... Da er vi enige