ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 13 Jan 2010 #1 Delvis tåke på lufthavnen men ikke så tykk at det hindret meg, bare kulden som nesten tok knekken på balalaikaene mine. Liten og bortgjemt Viktig med gummi B742 uten WL Utstyr må til for sikker flytrafikk Takk for meg.
Delvis tåke på lufthavnen men ikke så tykk at det hindret meg, bare kulden som nesten tok knekken på balalaikaene mine. Liten og bortgjemt Viktig med gummi B742 uten WL Utstyr må til for sikker flytrafikk Takk for meg.
pilot94 ScanFlyer Silver 13 Jan 2010 #2 Selv om noen av bildene blir litt uskarpe, så likte jeg de veldig godt, spesielt det tuppen av flyet og kontrolltårnet i bakgrunnen
Selv om noen av bildene blir litt uskarpe, så likte jeg de veldig godt, spesielt det tuppen av flyet og kontrolltårnet i bakgrunnen
OSL-MRU ScanFlyer Silver 13 Jan 2010 #3 Enig med pilot94 på at noen av bildene var litt uskarpe, men jeg synes det passet der jeg Ellers stilige bilder! Likte godt det bildet hvor det lille flyet står foran 747'n! Cool B)
Enig med pilot94 på at noen av bildene var litt uskarpe, men jeg synes det passet der jeg Ellers stilige bilder! Likte godt det bildet hvor det lille flyet står foran 747'n! Cool B)
Tom McNikon ScanFlyer Silver 13 Jan 2010 #5 Som Stein sier, kreativiteten som fenger godt her Ser gjerne mer fra deg i framtiden Moro å se på for oss "utenfor gjerdere"
Som Stein sier, kreativiteten som fenger godt her Ser gjerne mer fra deg i framtiden Moro å se på for oss "utenfor gjerdere"
hurvert ScanFlyer Silver Medlem 13 Jan 2010 #6 Synes bildene var bra jeg til forholdene som var der når du tok bildene... Ser du har vært på langtur langs rwy 01L - 19R
Synes bildene var bra jeg til forholdene som var der når du tok bildene... Ser du har vært på langtur langs rwy 01L - 19R
JetBlue ScanFlyer Gold 14 Jan 2010 #9 OSL-MRU said: Enig med pilot94 på at noen av bildene var litt uskarpe, men jeg synes det passet der jeg Click to expand... Enig, passer godt i tåka...
OSL-MRU said: Enig med pilot94 på at noen av bildene var litt uskarpe, men jeg synes det passet der jeg Click to expand... Enig, passer godt i tåka...