OS332 OSL-VIE innstillt (1/9)

Jeg vet ikke, men jeg ser at Osl-Wien bare betjenes med en avgang pr dag fra Austrian. Har ikke Aua opprinnelig hatt 2 avganger daglig?

Jeg vet ikke, men jeg ser at Osl-Wien bare betjenes med en avgang pr dag fra Austrian. Har ikke Aua opprinnelig hatt 2 avganger daglig?

Vet ikke hvor du har det fra, for når jeg søker på Austrian sine sider får jeg opp 2x daglig

Du kan få det til om du søker på lørdager i vinterprogrammet. Ellers er det to daglige.
Uten at jeg vil ringe OPSen å spørre er det nærliggende å tro at den idag tidlig ikke gikk av tekniske årsaker.

OS331 gikk som normalt til OSL i går kveld, så det kanselleringen skyldes nok tekniske problemer.

Austrian kutter alltid på OSL i vintersesongen, forrige vinter gikk OSL-VIE 12x ukentlig, i W13 er ruten kuttet ned til 11x ukentlig, ved at avgangen midt på dagen kuttes på tirsdager, torsdager og lørdager.

Ser ut som avgangene med nattstopp i W13 er satt opp med Fokker 100, istedenfor Fokker 70 som forrige vinter (det skal sies at Austrian ofte bytter om på F70/F100 etter behov). Får håpe Oslo-ruten ikke står i fare, hadde vært ufattelig leit om den forsvant.

Ser ut som avgangene med nattstopp i W13 er satt opp med Fokker 100, istedenfor Fokker 70 som forrige vinter (det skal sies at Austrian ofte bytter om på F70/F100 etter behov). Får håpe Oslo-ruten ikke står i fare, hadde vært ufattelig leit om den forsvant.

en F70 ble tatt ut av produksjon i slutten av juli og to til skal ut til vinteren, saa det er ikke saa rart om det blir mere F100 eller evt. avogtil en A319.

en F70 ble tatt ut av produksjon i slutten av juli og to til skal ut til vinteren, saa det er ikke saa rart om det blir mere F100 eller evt. avogtil en A319.

Høres bra ut :) Austrian brukte A319 på noen av de travleste utfartsdagene ifjor vinter. Hadde selv en flight OSL-VIE rett før jul ifjor, som først var satt opp med F70 og senere ble endret til A319.

Vel er glad i F 70/100 og gladelig velger OS/VO foran andre selskap grunnet det . Blir nok 319/320/737 likevel.;)

Back