Orlando

LN-SUV

ScanFlyer Blue
Skal til Orlando til vinteren, er Radisson Resort Orlando-Celebration noe og satse på? Har en god del Club Carlson poeng og bruke, eller er det andre hoteller i samme kjede som er bedre? Har med unger så de vanlige tingene må vel besøkes...

Tja,...

Skal du p[ Disney runden er det ikke dumt å bo inne i en Disney park. da er det kort vei til/fra of man kan rekke en park først, så ta en kveldstur innom en annen en.. Slipper stress med kjøring og parkering.. Hvor Radisson er plassert der vet jeg ikke, Vi har bood på Swan / Dolphin og på the yatch club

Jeg har bodd der ved to anledninger, senest i 2009.

Helt greit hotell, rent, vennlig betjening, gode parkeringsmuligheter og fine bassengområder.
Begynte å bli litt slitt i 2009, vet ikke om de har pusset opp siden den gang.

Styr unna frokost i restauranten, området er fullt av restauranter som tilbyr frokostbuffet for småpenger.

Har bodd på Radisson Lake Buena Vista rett utenfor Disney World to ganger, totalt 20 netter, og det kan anbefales. Fikk familierom med 2 rom, 3 store dobbelsenger, 2 tv'er og minikjøkken for en billig penge, rent og pent. I nærområdet er alt du kan tenke deg av spisesteder etc. Gratis shuttle til de største Disney parkene.

Har bodd på Radisson Orlando-Celebration selv, og også booket for sommeren 2013 der allerede.

Fint bassengområde, og helt utmerket for bonusovernattinger med tanke på at de koster kun 9000 poeng. (Er salg på poeng hos Club Carlson nå også...) Bor gratis i 14 dager i sommer, og liker oss kjempebra der!

Starbucks i resepsjonen, cocktailbar ved bassenger og gratis shuttle når du skal noe..

Anbefaler gjerne dette!!

Kim

Tips til gode hotell i eller rundt Disney World Orlando... ca 12 døgn til påsken 2013....

Vi er lige komme hjem fra Orlando og boede på Fairfield Inn & Suites på Apopka. God pris, udemærket hotel som er forholdsvist nyt med pool. Inkl. morgenmad og parkering. Gameroom med PS3 for ungerne. Rummene virkede nye og friske. Køleskab, mikroovn og kaffemaskine på rummet. Minishop med rimelig priser. Var meget tilfreds.

En del billige fastfood spisesteder ved siden af samt en Wallgreen lige overfor og et supermarked lige om hjørnet.

5 min kørsel til Premium Outlet.

Vær opmærksom på at der er to Fairfield Inn i området og du skal vælge den på Apopka og ikke den i Marriott Village. Sidstnævnte er meget mere slidt.

Ikke luksus - men absolut rigtig god value for money til en familietur. Mener vi betalte omkring 70usd/nat

10 min kørsel til Disney.

Bodde 16 netter på Hilton Lake Buena Vista i august/september. Kjempebra hotell, med kanskje den beste beliggenheten i Orlando. Utrolig mange spisesteder og butikker i gangavstand. I tilegg får man "extra magic hours" ved fornøyelsesparkene i Disneyworld når man bor på dette hotellet.

Vi brukte Alamo, fungerte bra. Husk å sjekke bilen for evt skader som ikke er ført i leieskjemaet, vi oppdaget nemlig en fin liten bulk som ikke var notert. Sier du fra om dette før du stikker, så er du sikker på at du ikke får en backfire ved levering :)

Jeg, som fører under 25, har vært veldig fornøyd med Sixt. De har en off-airport lokasjon ca 5 minutter nord for flyplassen (gratis shuttle til og fra terminalen 24 timer i døgnet)
Prisene har ofte vært svært gunstige også. De har et godt utvalg av forskjellige type biler, alt fra MB SLK'er, GLK'er og Ford Mustangs til Chevy Suburbans.

Har bodd på Radisson Orlando-Celebration selv, og også booket for sommeren 2013 der allerede.

Fint bassengområde, og helt utmerket for bonusovernattinger med tanke på at de koster kun 9000 poeng. (Er salg på poeng hos Club Carlson nå også...) Bor gratis i 14 dager i sommer, og liker oss kjempebra der!

Starbucks i resepsjonen, cocktailbar ved bassenger og gratis shuttle når du skal noe..

Anbefaler gjerne dette!!

Kim

Hvordan var dette sommeren 2013? Vurderer dette om en uke på poeng, og ser at de har gjort en 10MUSD renovering i januar i år.

Back