Oppvarming av gulrøttene på OSL

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Oppvarming av gulrøttene på OSL

Mellom slagene fikk jeg tid til noe flyspotting i dag 10/6. Grått og trist værmessig men pytt pytt. Kritikk vil derfor mottas med frontalangrep etterfulgt av smack down :lol: Ha en fortreffelig pinse:

PH-BXO

OK-LEE

HS-TJT

F-HBLA

YL-BAU

Findus-kjerra :colgate:

N48127

OO-DJN

SE-REE

Last edited:
Re: Oppvarming av gulrøttene på OSL

Elsker bilder fra innsiden! Meget bra bilder til å være tatt i så dårlig vær da! Likte SAS A330 best :up:

-Kritikk vil derfor mottas med frontalangrep etterfulgt av smack down

Det var noen svært uintresante bilder........................

Men for all del. Knips i vei til en senere anledning!

Selv synes jeg United bilde var det neste.

møkkabilder, kjedelig vinkler og uskarpe. Ekke vitsi å legge ut her. Null kvalitet!

Næt.. :D Herlige bilder, nok en gang!

fine bilder :) men må si jeg blir litt irritert på det værmaset deres! det der er jo kjempevær, på sunnmøre har vi ikke sett snurten av noe sol på en måned, 10 grader og regn hele døgnet! :)

Flotte bilder. Hvor ofte benytter Air Baltic F-50 på OSL?

Flotte bilder. Hvor ofte benytter Air Baltic F-50 på OSL?

ganske ofte. Gjerne én flygning med 735 og en med f50 annahver gang. -føler jeg, iallfall.

Over til bildene var det bare no jæskla dri.. nei vent, dette var jo fantastisk flott! Skikkelig gode innsidebilder setter vi ALLTID pris på, Cato ;) Glad pins :D

Kritikk vil derfor mottas med frontalangrep etterfulgt av smack down

Noe av det dårligste set på lenge, utrolig at du gidder bruke tid på dette, helt elendigt:colgate::colgate::colgate:

BTW når nu du en gang samler mot til at gi meg juling, husk da en masse venner og familie, blir for kjedelig bare å banke dritten ut av deg :lol::lol::lol:

Nei var vel egentlig fine bilder :)

Torben

Flotte bilder!

Jeg vil bare spørre om Fokkeren til airBaltic er tatt ved ankomst eller avgang? Jeg hadde selv gleden av å sitte ombord i BT 159 RIX-OSL 10. juni:)

Flotte bilder!

Jeg vil bare spørre om Fokkeren til airBaltic er tatt ved ankomst eller avgang? Jeg hadde selv gleden av å sitte ombord i BT 159 RIX-OSL 10. juni:)

Hei. Den er tatt ved terskel 19R rett før take-off.

fine bilder :) men må si jeg blir litt irritert på det værmaset deres! det der er jo kjempevær, på sunnmøre har vi ikke sett snurten av noe sol på en måned, 10 grader og regn hele døgnet! :)

Hei Peterfsx, husk jeg er født og oppvokst i Oslo og vi er som kjent meget vare for dårlig vær :lol:

Mulig jeg er tungnem, men "oppvarming av gulrøtter", den assosiasjonen tar jeg ikke. Vær snill og hjelp meg.

Mulig jeg er tungnem, men "oppvarming av gulrøtter", den assosiasjonen tar jeg ikke. Vær snill og hjelp meg.

Helt ytterst på høyre og venstre hånd stikker det ut 10 fingre. Got it? :lol:

Back