Vurderer en tur til Sydney i oktober/november. Har A3*G. Noen som har tips til hviket selskap og mellomlandingsrute jeg bør satse på - som ikke er alt for dyr?
Vil helst ikke betale mer enn 8-9.000, samt få 100% poengopptjening på billetten. Og få utnytta lounge, mulig seteoppgradering etc.
Are you near to upgrade or retain your tier?
Purchase tier miles through our unique service that allows you to top up your miles balance in order to upgrade or retain your tier accordingly!
Tier miles can only be purchased by Silver or Gold members. Silver members are allowed to purchase up to 1,000 tier miles within their membership year (the twelve consecutive months’ period from the last tier upgrade/retain), while Gold members may purchase up to 2,000 tier miles respectively. Tier miles are sold in sets of 500 at the price of 25€ per set.
To purchase tier miles simply login to your Miles+Bonus account, go to My Miles+Bonus page and then select “I want to … Purchase miles".
Er det LH-metall og LH-flightnummer så tjener du ingen ting i L helt uavhengig av billettnummer. Er det LH-metall og AC-flightnummer så er det vanskelig å vite hva som skjer...Bookingklassen er L, og det ser ut som det gir null poeng på reisene som opereres av Lufthansa. Men ticketnummeret for hele reisen starter på 014, altså tilhører Air Canda. Vil jeg da få poeng med bookingklasse L også på Lufthansa-flightene?
Jeg sliter litt med å få kabalen til å gå opp med 4 Aegean flights i år på ordinært reiseprogram og tenker derfor på en mulig MR helg.
Jeg sliter litt med å finne en rute som kan funke mellom fredag (så sent som mulig) og søndag.
Er det noen her som er ringrever på å søke opp slike turer og som kan komme opp med et rimelig forslag som involverer 4 legs med aegean, mellom fredag og søndag, før 23 november?
Ønsker du dagstur eller kan du være 1/2 netter? Er på saken, så får vi se om jeg finner noe![]()
Tusen takk for all hjelp - det setter jeg stor pris på!
Bare hyggelig. Prisene derimot er ikke så hyggelige, det greieste alternativet jeg har funnet hittill er Oslo - Stockholm - Athen - Thessaloniki - Athen - Oslo, Oktober 23-24 (Lørdag-søndag).
Priser ligger på rundt 2900 ifølge momondo: http://www.momondo.no/flightsearch/...SDP1=23-10-2016&AD=1&TK=ECO&DO=false&NA=false
PS: Husk å velge den som går via stockholm på utreisen, ellers får du SAS Oslo - Athen.
Evt om det blir problemer med å booke den (Ser den kan være litt vanskelig) så kan du booke den som Oslo - Arn med norwegian til 499, så multicity ARN-ATH-SKG-ATH-OSL for 2350. Du får da 3:15 mellomlanding i ARN, så de bør ikke være noe problem. Link for multicity: http://www.momondo.no/flightsearch/...SDP1=23-10-2016&AD=1&TK=ECO&DO=false&NA=false
Edit: Reisefeber kan den bookes hos. http://www.reisefeber.no/fly?cid=11...Filter":["A3","OS","KL","LH","SK","LX","TK"]}
Skal søke litt mer og se hva som dukker opp.
Veldig bra! Dette ser ut som en brukbar plan! Vil det bli vanskelig med utreise på fredag ettermiddag?
Tror ikke du kommer noen vei her. Sas ville vel også bare gitt deg poeng om du i utgangspunktet hadde en sas-flyving, ikke en annen Star Alliance. Tipper samme for Tap.
Tror ikke du kommer noen vei her. Sas ville vel også bare gitt deg poeng om du i utgangspunktet hadde en sas-flyving, ikke en annen Star Alliance. Tipper samme for Tap.