oppsumering av norwegian modeller

Kan det stemme at LN-KKJ er vanskelig å få tak i? Jeg har lagt min elsk på KKJ etter min fine opplevelse (og "omvendelse") på det flyet, og hadde ikke sagt nei til å ha den som modell på hylla/lesesalen/fancy plass.

Kan det stemme at LN-KKJ er vanskelig å få tak i? Jeg har lagt min elsk på KKJ etter min fine opplevelse (og "omvendelse") på det flyet, og hadde ikke sagt nei til å ha den som modell på hylla/lesesalen/fancy plass.

1:500 KKJ skal ikke være så vanskelig å få tak i , har 2x av den :)... Helst KKM som er vanskeligst.

Hei polaris! det er meget lett å få tak i dem! LN-KKJ 1:500 finnes både ombord og i DYskranken på Oslo :) i DY skranken så har de den nå til kun 59 kR! :D (sommersalg)

Ro dere ned! :D de har mange igjen i skranken! Sist jeg var der i sommer så var hele hylla i skranken fylt med 1:500 modeller, 1:200 og 1:100! OG det var jammen ikke få! :)

Tuller nå bare litt ;) Plastdingser er ikke helt "matter of life and death" enda. Men nå tør jeg ikke skrive mer off topic før jeg får sånne advarsler og sinnapreken..... :love

Men nå tør jeg ikke skrive mer off topic før jeg får sånne advarsler og sinnapreken..... :love

Flink, flink .....
icon14.gif

Røros finnes ikke i BGO og SVG! Og Northport ekisterer ikke i Norge lenger.

Back