Oppsann...

Huff...

men angående parkering på GM. Så KKW parkerte på "Widerøe" terminalen kl 0900 på Fredag. var det ikke ledig gate? I så tilfelle må de starte bygging av T2 umiddelbart

WF-terminalen betyr park 6 i denne sammenhengen Mountaindew....Vi bruker den som regel til SB Brussels om natten, men enkelte dager, som nå i helgen til bl.a FlyNordic og SE-RFC

Og apropos RFC.. Har jeg fortstått ting riktig angående fly nordic? De har en maskin som er fly nordic (RFD?), mens RFC er innleid hos DY? Og Dy har også 9A-DBA og den dubrovnik-maskina som det er bilde av byen på siden av? eller har jeg misforstått alt nå, er jo så mye blitt..

SA og NP handler hvertfall hver sin Fly nordic-maskin, så jeg kan vel ikke være så på villspor?

Originally posted by valen

FINN EN FEIL.

:D

Feil fargekode på rødfargen på halefinna...?

Nå ser det jo ut til at det var flyet som kom sist på plassen da, så noen feilparkering fra bakkemannskapet var det vel ikke snakk om?
Verdens sløveste pilot kanskje...?:colgate:
Lyden av det der må ha hørtes veeeeeldig dyr ut:lol:

Her står litt mer om det som skjedde.Det står i airliner.net tråden som det linkes til i første posting.
http://forum.scanair.no/read.php?TID=16830

Originally posted by petru26

Og apropos RFC.. Har jeg fortstått ting riktig angående fly nordic? De har en maskin som er fly nordic (RFD?), mens RFC er innleid hos DY? Og Dy har også 9A-DBA og den dubrovnik-maskina som det er bilde av byen på siden av? eller har jeg misforstått alt nå, er jo så mye blitt..

SA og NP handler hvertfall hver sin Fly nordic-maskin, så jeg kan vel ikke være så på villspor?

Helt riktig :D
Dubrovnik Airline benytter også/kan benytte 9A-DBB/C/D/E. 9A-DBC har vært her noen ganger, "Livorcjie" eller noe heter den...ganske sliten sak..

Originally posted by ENGM RAMP

WF-terminalen betyr park 6 i denne sammenhengen Mountaindew....Vi bruker den som regel til SB Brussels om natten, men enkelte dager, som nå i helgen til bl.a FlyNordic og SE-RFC

Er det innland eller utland? Det var innland KKW stod parkert. Har ikke sett det før

Originally posted by queso

Originally posted by petru26

Helt riktig :D
Dubrovnik Airline benytter også/kan benytte 9A-DBB/C/D/E. 9A-DBC har vært her noen ganger, "Livorcjie" eller noe heter den...ganske sliten sak..

9A-CDA er fra Dubrovnik Airlines. Og navnet Revelin står på nesen til flyet.
RFC er flynordic sin som norwegian har leased, RFC er for øyeblikket erstattet med RFD siden flynordic tar service på flyene selv i sverige da det blir billigere enn og leie noen for og gjøre det. Flynordic maskinen er en god del bedre enn dubrovnic`n, da denne har ekstra fuel tank og tar veldig få bagger bak i forhold til flynordic`n. Og flynordic sin maskin ser ikke så sliten ut i forhold :P

Back