Oppgradering hos BA?

Re: NERDE ALLERT - BA Mixed fleet har overtatt LHR-OSL

Mitt inntrykk, både ut fra egne erfaringer og andre tråder, er at tilbudet er tilgjengelig med en gang hvis det kommer i det hele tatt. Mange på FT spekulerer i det når de trenger tier points, de booker en tur/retur i Y, sjekker MMB med en gang, og kansellerer gratis innen 24 timer hvis ikke tilbudet kommer. Det kan åpnes opp nye seter nærmere avreise, men det virker som det er sjeldent. Etter det jeg har skjønt styres mailtilbudet og MMB-tilbudet av samme bookingklasse (I). Ville likevel sjekket innimellom for endringer, som Martin foreslår.

Jeg har opplevd tre av tre ganger at upgrade dukket opp i MMB nærmere avreise (3-8 dager før).

Videre kommer vistnok ikke MMB upgrades opp før 48 timer etter bestilling nå, for å unngå spekulative bookinger (ref. FlyerTalk).

Re: NERDE ALLERT - BA Mixed fleet har overtatt LHR-OSL

Jeg har opplevd tre av tre ganger at upgrade dukket opp i MMB nærmere avreise (3-8 dager før).

Videre kommer vistnok ikke MMB upgrades opp før 48 timer etter bestilling nå, for å unngå spekulative bookinger (ref. FlyerTalk).
Og der skjedde det med meg og, fikk nå tilbud om oppgradering til 800,- for LHR-BGO på mandag, var tidligere 2600,-. Men slår ikke til, samler ikke TPs (bruker AAdvantage), og avgangen er 16:45 - som betyr afternoon tea. Hvis man allerede har lounge/fast track gjennom status gir afternoon tea-avgangene omtrent like mye for pengene som SAS Plus. ;)

Men stemmer det at disse normalt ikke dukker på multi-segments? Mener jeg leste et sted at dette fungerte kun på direkteflygninger. Jeg har alltid open jaw bookinger med start og slutt på SVG, og jeg får aldri opp noen tilbud. Upgrade i MMB gir meg alltid feilmeldinger.

Men stemmer det at disse normalt ikke dukker på multi-segments? Mener jeg leste et sted at dette fungerte kun på direkteflygninger. Jeg har alltid open jaw bookinger med start og slutt på SVG, og jeg får aldri opp noen tilbud. Upgrade i MMB gir meg alltid feilmeldinger.

Dukker kun opp på direkteflyvinger ja.

Back