Jeg skal reise til kina i august, dessverre dekkes bare økonomibilletter av arbeidsgiver, og det skjer ved å sende regning, så jeg er nødt til å bestille turen som økonomi. Så da lurer jeg på, er det noen sellskaper som gir mulighet for oppgradering av økonomibiletter i etterkant, til sånn passelig fornuftige priser? Så at BA tillbød å oppgradere til World traveler + for ca 3000kr som er et beølp jeg gladelig betaler av egen lomme for den turen, men det må vel gjøres sammtidig som man bestiller.
Hadde håpet å finne et flysellskap som man kunne oppgradert til eco+ på, da eco+ på intercont for meg fremmstår som en bra avveining mellom pris og komfort.
Uansett, hovedproblemet er at upgrade må kjøpes etter at biletter er utstedt, og det er vel ikke mange som kan tillby det.
Hadde håpet å finne et flysellskap som man kunne oppgradert til eco+ på, da eco+ på intercont for meg fremmstår som en bra avveining mellom pris og komfort.
Uansett, hovedproblemet er at upgrade må kjøpes etter at biletter er utstedt, og det er vel ikke mange som kan tillby det.