Oppgradering for Avios

Hickok

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Som relativt fersk BA-bruker, så har jeg et spørsmål i disse salgstider. Om det skulle frigjøres et ledig award-sete i tiden mellom booking og avreise, vil det da være mulig å oppgradere til høyere klasse med avios? Og i så tilfelle kan dette gjøres på ba.com?

Ja, og ja*.

*(Så sant det er en relativt vanlig tur/retur-booking uten forstyrrende elementer som "open-jaw" og "code-share").

Ser du ledig award i klassen du ønsker å oppgradere til, men ikke får det til på ba.com må man ringe.

Som relativt fersk BA-bruker, så har jeg et spørsmål i disse salgstider. Om det skulle frigjøres et ledig award-sete i tiden mellom booking og avreise, vil det da være mulig å oppgradere til høyere klasse med avios? Og i så tilfelle kan dette gjøres på ba.com?

Gitt at klassen din kan oppgraders, så kan du oppgradere, ja.

ba.com er ikke verdensmester på slike ting, hender man får opp valget på "manage my booking". Alternativ må man ringe. (er det eks. kun ledig NYC-LHR og ikke LHR-OSL må du ringe)

Takker og bukker. Det ante meg at det var slik det lå an, ja. Med så pass mange rimelige Club billetter som ligger ute nå, så ser man jo muligheten til å få seg en tur i First. :)

Back