Vede ScanFlyer Dusty Medlem 20 Feb 2009 #21 Re: Oppdatert utseende på forumet Funker som før ja. Fikk også en for en PM jeg fikk i går.
U Utflyttet Ute på tur 20 Feb 2009 #22 Re: Oppdatert utseende på forumet Vede said: Funker som før ja. Fikk også en for en PM jeg fikk i går. Click to expand... Den vil nok dukke op pfor en gammel melding som ikke har vært popup for før, men etter dette vil den gå greitt. -A
Re: Oppdatert utseende på forumet Vede said: Funker som før ja. Fikk også en for en PM jeg fikk i går. Click to expand... Den vil nok dukke op pfor en gammel melding som ikke har vært popup for før, men etter dette vil den gå greitt. -A
Martin Moderator Medlem 20 Feb 2009 #23 Re: Oppdatert utseende på forumet ph-ndr said: Den vil nok dukke op pfor en gammel melding som ikke har vært popup for før, men etter dette vil den gå greitt. -A Click to expand... Da kan det bekreftes at pop-upen funker
Re: Oppdatert utseende på forumet ph-ndr said: Den vil nok dukke op pfor en gammel melding som ikke har vært popup for før, men etter dette vil den gå greitt. -A Click to expand... Da kan det bekreftes at pop-upen funker
BSSW Browncoat 20 Feb 2009 #24 Re: Oppdatert utseende på forumet Martin said: Den funker.. Fikk en sånn pop-up nå, for en PM jeg fikk i dag tidlig.. Click to expand... Samme her. Takk til den som vekket den til live
Re: Oppdatert utseende på forumet Martin said: Den funker.. Fikk en sånn pop-up nå, for en PM jeg fikk i dag tidlig.. Click to expand... Samme her. Takk til den som vekket den til live
U Utflyttet Ute på tur 20 Feb 2009 #25 Re: Oppdatert utseende på forumet Du får en popup en gang siden den ikke har vært oppe siden lenge siden, så går den tilbake til å reagere på ting som vanlig. -A
Re: Oppdatert utseende på forumet Du får en popup en gang siden den ikke har vært oppe siden lenge siden, så går den tilbake til å reagere på ting som vanlig. -A
LN-MOW Flyklapper Medlem 25 Feb 2009 #26 Re: Oppdatert utseende på forumet LN-MOW said: Prøvde å velge Mobile på mobilen, men den refreshet seg ikke ... hva med en liten OK-knapp? Click to expand... Fant dere ut av dette? Kan fortsatt ikke velge Mobile på mobilen.
Re: Oppdatert utseende på forumet LN-MOW said: Prøvde å velge Mobile på mobilen, men den refreshet seg ikke ... hva med en liten OK-knapp? Click to expand... Fant dere ut av dette? Kan fortsatt ikke velge Mobile på mobilen.
Discus Galley Slave Medlem 25 Feb 2009 #27 Re: Oppdatert utseende på forumet LN-MOW said: Fant dere ut av dette? Kan fortsatt ikke velge Mobile på mobilen. Click to expand... Funker fint på N82. Alternativt kan du bruke http://forum.scanair.no/?styleid=7
Re: Oppdatert utseende på forumet LN-MOW said: Fant dere ut av dette? Kan fortsatt ikke velge Mobile på mobilen. Click to expand... Funker fint på N82. Alternativt kan du bruke http://forum.scanair.no/?styleid=7
J JoeW ScanFlyer Rusty 25 Feb 2009 #28 Re: Oppdatert utseende på forumet Jeg kan velge mobile på min E61i - men det er mer hensiktsmessig å bruke fullversjon i opera mini.
Re: Oppdatert utseende på forumet Jeg kan velge mobile på min E61i - men det er mer hensiktsmessig å bruke fullversjon i opera mini.