Oppdatert utseende på forumet

gustavf

Moderator
Medlem
Oppdatert utseende på forumet

Utseendet på forumet er i dag oppdatert litt. Dette har vi gjort for å sørge for at alle mulighetene i programvaren er tilgjengelig.

De største forskjellene er litt mer "kantete" utseende og ny layout på en del sider, slik som User CP. Ny PM vises også på en annen måte, i boksen øverst til høyre.

Samtidig er det mulig å velge "Mobile" som utseende, for de som bruker forumet fra mobiltelefoner e.l.

Re: Oppdatert utseende på forumet

Tror jeg fant en bug: Testet ut mobile-utgaven på pc'en. Da må man trykke på PC-mode øverst for å komme seg tilbake til den "vanlige" varianten - borsett fra at jeg da havnet på den gamle scanair templaten.

Edit: Der tror jeg det funket normalt igjen, altså jeg havnet på den nye vBulletin Scanair..

Ser bra ut. Mobile-versjonen gir ingen nytte for meg med Opera Mini og stoooor Nokia, men fint tilbud!

Jeg vil ha tilbake den gamle vBulletin template :cry:

Er det mulig? Likte den (mye) bedre enn vBulletin Scanair :)

Den skal være tilbake nå. Den gamle Scanair template, derimot, er nok borte for godt.

Jeg må si at denne er en helt OK mellomting mellom de to gamle alternativene. Siden den gamle Scanair templaten er borte, så fungerer dette greit som erstatning.

Jeg tør nå påstå at vBulletin scanair er mange hakk bedre enn vBulletin, og en grei erstatning for den gamle scanair-templaten. Mobile-templaten skal det også bli artig å utforske :)

Jeg skjønner ikke hva dere snakker om. Men det ser bra ut nå. Takk.

Ny PM vises også på en annen måte, i boksen øverst til høyre.

Det eneste jeg savner, må nok være den mer synlige indikasjonen på ny PM.. Det er ikke noe man får gjort noe med?

Som for eksempel en pop-up slik som det var før, t.o.m med vBulletin

Prøvde å velge Mobile på mobilen, men den refreshet seg ikke ... hva med en liten OK-knapp?

Dette ser veldig bra ut! Takker og bukker

Back