Opgradering med EK til business

owj1310

Newcomer
Jeg skal flyve BKK-HAM-DXB på mandag og har netop nu modtaget en mail om at jeg kan opgradere til business for ca. 1600 kroner pr. person (vi er tre) på ruten BKK-DXB. Jeg har fløjet med dem et par gange på economy og har aldrig fået den mail før nu.

Nogen der ved om der er overbooket på economy eller hvad? Det lyder vel til at der er 'problemer'... Er det muligt at spørge om 'gratis' opgradering da de i mailen lyder en smule panikken? :D

De har nok ikke noe problem med å selge oppgradering til 1600 kr, så gratis tror jeg du kan glemme!
Dessuten har nok den mailen gått ut til alle som har booket eco på den turen, så da er det nok førstemanntilmølla prinsippet som gjelder!

Hadde jeg fått den mailen hadde jeg ikke brukt tid på å poste her, men heller vært rask med å kjøpe upgrades.

Nu er 5.000 jo en hel del penge - og det at flyveturen jo kun er 6 timer...

Ønsker man å prøve business en gang så er definitivt dette et godt tidspunkt å slå til på, heller enn å spekulere i at man får det gratis. Jeg sa bare at jeg ville gjort det før jeg evt. skrev på forumet, hva andre gjør er selvfølgelig opp til dem selv.

Jeg ville helt sikkert have gjort det hvis jeg var ene og alene, men hvis det er tre er det jo forholdsvis mange penge tænker jeg, men du har ret, det er helt sikkert en god måde at prøve business på.

Back