• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Onsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Siste dag i karantene uten at det kommer til å bli så stor forandring i dagene og ukene som kommer. Avstand til folk er viktig og riktig - heldigvis skjer det da nok på telefon og E-post. Stå på!

Mornings fra Hvalstad. Nå skal de både hjemmekontoreres og være litt barnehage. Fikk meg en tur innom Holmensenteret i går, og heldigvis var 90% åpent. Så mange løpeturer det blir nå, så må jeg snart komme meg til butikken før nye joggesko. En Louis Paulsen lampe med første offer for korona hjemme, og selv om det kun trengs ny skjerm, så blir det en god støtte til dansk næringsliv når jeg ser på prisen. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger. Her er en bare kommet til dag 2 av 14 i karantene. En lett irritert hals er nesten helt bra igjen, så neppe noe Corona her i gården, inne får en holde seg.
Hjemmekontorering er noe som ikke fungerer i min jobb, så lite jeg får bidratt med der i gården.
Ha en fin fin onsdag! :)

Morn fra Kolsås hvor hjemmekontorering er godt i gang. En tur til Bærums Verk i ettermiddag, i utgangspunktet for å bestemme menyen for bryllupet om en drøy måned, men frykter at det ikke blir det største samtaleemnet...

God formiddag, her sitter jeg på hjemmekontoret og for utført de oppgaver jeg må gjøre og oppleve at mange ikke er på jobb, så det å oppnå kontakt er ikke alltid like lett i disse dager.
Ha en flott dag videre.

Jan

Trallala ... her glemte kollegene at jeg ligger 5 timer bak, så fikk Skype call klokken 4 for ukemøtet, som holdes online istedet for på kontoret, som er stengt. Bah ...

Begynner å bli sommertemperaturer, vi får nå pollenrapporter som overstyrer coronarapporter, så vi glir vel tilbake mot normale dager etterhvert hvis media trekker seg litt tilbake. Men det skjer vel ikke. Men influensavirus liker ikke det klamme været vi har her i sørøst ..

Rushtrafikken er ubetydelig, bensinen er nå godt under 2 daler for en gallon og sykehusene bør forberede seg på en babyboom om ni måneder ...

God morgen fra Lillestrøm. Ny dag hjemmekontor venter med litt intern telco. Heldigvis er ikke jeg 5 timer bak.

Merker godt at salg ikke er den mest optimale bransjen nå. Men allikevel nok å gjøre med å holde i trådene.

Ha en fin en

Morn fra jobben! Føles om å være med i en film når man går gjennom uvirkelig tomme Oslo-gater på veg til jobb. Dropper nyhetene på veg til jobb og setter heller på NRK Alltid Klassisk. Nyheter det nok av, driver med litt tilbakeskuende blikk på en av aktørene i luftfartsbransjen fra uke 10 og utover, så nok å gjøre. På vegen fikk jeg sannelig tatt turnen innom posten for å hente en 737 Max fra DY også. Den er nå midlertidig parkert på hylla her. Med ønske om en relativt grei onsdag i mars !

God ettermiddag fra hovedstaden.

Krisestemning på jobb og har akkurat avsluttet et møte på hjemmekontoret med resten av teamet hvor man har fått beskjed om at permitteringsvarsler blir sendt ut rundt kl 14 i dag. Nå stenges sjappa ned til et absolutt minimum - så får man se hva som skjer kl 14 - om man regnes som driftskritisk eller ei. Tøffe tider.

Men ... får bare brette opp ermene, vaske henda og holde seg mest mulig inne og holde avstand. Dette må vi ri av sammen!

God ettermiddag fra Bodø
Her er vi i avslutningsfasen av oppholdet mitt, så fra og med neste uke opererer jeg ut fra Alta igjen.
Merkelig følelse å være på jobb når man kjører med nesten tomme busser og det er like mye trafikk som på søndager. Overhørte for øvrig en kjøpmann på en Rema som sa at den omsetningen de hadde på fredag og lørdag nå er spist opp, så nå holder de på å se på alternativer for å beholde de ansatte. Jeg er fortsatt optimist, men begynner å ane hvor stort omfang denne krisen egentlig har. Så får vi fortsatt bare gjøre det beste utav det, og ri denne stormen av!
Ha en fon onsdag

God ettermiddag fra Warszawa. Hjemmekontoret fungerer saann passe.
Jeg er glad jeg har en jobb som ikke er saa konjunkturavhengig. Det er ganske uvirkelige nyheter som kommer inn fra fjern og naer. De vanlige spillereglene er kullkastet. Paa sikt vil dette ha dramatiske konsekvenser for mange. Jeg haaper mange land som ikke er kjent for konstruktivt samarbeide naa blir litt rundere i kantene.

God dag fra bussen til Tønsberg. Flybussen fra Horten er innstilt, så da blir det buss og tog i stedet til Torp. Hjem igjen med WF og bånn gass med andre prosjekter på Mongstad i morgen, så ikke mye innsetting her i gården.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Back