• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Onsdag i Mjøndalen

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
Onsdag i Mjøndalen

God morgen mine medforumister!
Der Someone i går kunne melde om ett lite dryss i Asker, kan jeg melder om større mengder enn det som har kommet i natt her i Mjøndalen.
Litt måking ble det her i dag. Nå er hjemmekontoret åpnet, ungene på sine respektive institusjoner, og kona skal ha hjemmestudier(som vanlig).
I dag skal man være paneldeltaker ett webinar med ca 160 tilhørere, så det blir spennende! Godt er det også å se at produksjonen i vår lille sjappe har startet greit denne onsdagen!

Ønsker alle en flott dag!

Re: Onsdag i Mjøndalen

God morgen fra Hvalstad. De 5-6 cm med snø som kom i natt er måket, barna er levert og dagens første mailer er sendt ut i verden. Dog ikke umulig det må måkes litt mer senere i dag. Litt oppstykket og sen jobbing i dag, på grunn av et Teamsmøte med kolleger i Sambandsstatane ikke var mulig å få til innenfor de få timene vi samtidig er på jobb. Ellers tikket det inn melding fra Asker kommune i går, så da kunne jeg stille meg i vaksinekøen, dog med et «nei svar» på samtlige risikofaktorer er det nok enda veldig lenge til jeg får selve innkallingen. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås. Laver ned ute, så burde vel prøve å finne frem skiene en rundt før plussgradene kommer snikende på fredag. Kjekt at sjefen oppmuntrer til å logge av for litt frisk luft midt på dagen

God onsdag fra gjemmekontoret.

Trodde det skulle bli kaosdag, men foreløpig ser det greit ut. Mest pga. et forsinket tog. Men da forskyver det seg selvsagt til i morgen.

Ellers blir det stramingkonsert i kveld med Mick fra Smokie. Blir moro :)
Bare litt teit at den er akkurat samtidig om de evt. ringer fra Hamar, men den risken får man ta.

Ha en god en :)

G'morgen. Fortsatt kaldt, 7 blå, men solen tar vel knekken på dem etterhvert.

Vanlig arbeidsdag, ikke annet spesielt på programmet enn litt kokkelering av bikkjemat. Det er alltid populært. ;)

Back