Onsdag fra CAN

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Da er det endelig onsdag og det nærmer seg hjemreise. Først skal jeg imidlertid fly en distanse tilsvarende OSL-TRF med A330. Det er stas. Heldigvis er det godt utvalg filmer og predeparture champagne.

63719e0c69baa0588d8ed862d94f286d.jpg

Må droppe boblene siden jeg skal rett på jobb, men sånn ellers føles dette helt i henhold til Bongogruppens miljø & etikk guide 2025.

Møter I HK i dag, men så bærer det endelig hjemover til prinsessa i morgen.

Best onsdag ønskes.

Gjeesp fra Knausen. Kjenner på kroppen at det ble an lang tur i Marka på kvelden og hydreringen bestod senere av forsiktig tilpasning til sørafrikanske viner (ikke ille greier). Nå er det ned til Vestfold for lunsj med noen innflydde kunder.

Aftenposten, forum, kaffe og NRK Stor Oslo gir en best start på dagen. Snart opp med den frekke elektrikeren til toppen av byen og dagens oppgaver. Men først en kopp kaffe til…

Best onsdag fra nesten CANada Verizon mener vi er i Canada, Westjet, Flair og Air Canada kommer lavt over oss med hjulene ute. DHC-2 Beaver og DHC-3 Otter kommer omtrent en gang i timen fra 08:30 akkurat i tide for litt morgen spotting fra SUP.

Roche Harbor leverer det vi trenger siste uken som «pensjonist» mandag er det full OJB stil igjen…

Mornings fra Asker. Litt levering av barn, før kursen settes mot jobb. Svigerfar dukker opp til middag, for å ta med seg et barn. Så bør det vel trenes litt også. Ha en fin dag.

En usedvanlig artig morgen fra Asker. Noen som vet hva Harvard og Spitfire gjør i lav høyde over bygda en onsdagsmorgen?

Morn fra Drammen. Da er man tilbake på kundens kontor, litt lenger reisevei når man må bytte fra tog til buss i Sande, men det var en ganske smooth operasjon. Her skal vel man både møtes og jobbes i dag, så blir det vel etterhvert på tide å finne en buss til Sande igjen

En usedvanlig artig morgen fra Asker. Noen som vet hva Harvard og Spitfire gjør i lav høyde over bygda en onsdagsmorgen?

Jeg skulle på jobb men ble stående og vente litt utenfor bilen for å glane litt selv - vakkert skue!

God ettermiddag fra Bergen. Jeg kom meg greit over fjellet i går med en av SAS sine Airbuser. Skuta var stappfull. Hyggelig og erfarnt crew på turen. Når vi hadde parkert kom det beskjed fra cockpit (tror jeg) at de nå hadde åpnet bakre utgang og han ba de av oss som ønsket seg en kald og våt dusj om å bruke den. Ellers funderte jeg på om SAS har sluttet med å rengjøre flyene. Det la masse søppel igjen fra tidligere tur og smuler og matrester både ved setene og i midtgang.

I dag har vært en tur på Austevoll og vært litt turisten. Til tross for at jeg har bodd i Bergen i 24 år så har jeg aldri kommet meg ut dit. Fin tur med de gamle.

Back