Hei
Er det noen som vet om noen status-matcher for tiden ? hadde håpet att SAS hadde fått dette snart.
Mvh
KLM 1200![]()
Jeg er interessert i å vite litt om reisemønsteret ditt. Ser du har en bra samling kort med div.status, så jeg lurer litt på hva du jobber med, ved siden av skolen. Og ikke minst hva du bruker alle disse statusene til.....
Carlson matcher i hvertfall gull med Hilton Gold eller EBG, bare å sende mail å høre så fikser de det på 123.
Og husk at man stort sett kun kan matche én gang...
SAS har vel ingen tradisjon for å tilby status-matching.
Hei
Jeg reiser mye på fritiden, annen hver helg til Bergen fra Stavanger. ett par turer for og få Poeng oss SAS.
Hvor mange poeng får du for disse turene ..?
500 Poeng fra SAS![]()
Du får poeng mellom Bergen og Stavanger?
Har AA begynt med challenge for Executive plat? Det er vel i så fall nytt -- kan jeg spørre om motivasjonen i så fall for å kjøpe exp fremfor plt? I tillegg synes det jo rimelig uaktuelt å rekvalifisere til exp?jeg skal også fly ett par turer med BA, da er AA Executive Plat. aktuelt siden BA ikke matcher. I Juni skal jeg en tur til Manchester med KLM. Mange av mine statuser er " challange " og disse er, AA exe. plat, Delta Plat og UA Plat.
Nei, de har kun challenge til Gold og Platinum, ikke EXP.Har AA begynt med challenge for Executive plat? Det er vel i så fall nytt -- kan jeg spørre om motivasjonen i så fall for å kjøpe exp fremfor plt? I tillegg synes det jo rimelig uaktuelt å rekvalifisere til exp?
Skjønner ikke helt motivasjonen, jeg. Og å opprette nye konti med samme navn hos flyselskapene for å prøve å matche på ny er vel mot terms and conditions for programmene, vil jeg tro...
Nei, de har kun challenge til Gold og Platinum, ikke EXP.
Jeg spør meg hvordan en 16-åring har råd til dette.
De matchet en periode ifjor United 1K til EXP, men det var vel neppe aktuelt for trådstarter.
Har jobb etter skolen.. det koster ikke allverden og fly viss du bestiller i god fortid. samme gjeller lønninger, de er bra for ungdom for tiden![]()
Mvh
KLM 1200
Hadde det vært jeg som hadde skrevet innlegget referert, ville jeg nok satset mer på skolearbeid enn statussamling framover.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.