Om NSFF

Har ikke mottatt noe jeg!
Har flytta siden den tid nå, men alt til den gamle postboks adressen blir vidresendt til den nye adressen t.o.m Mai 2010

Bare send PM eller mail hvis det er noe ang. det :)

Samme her !!

Da har jeg fått skjekket med SK917 som tar imot mailene, og han sier at han sendte mail tilbake med fakura som vedlegg.
Så sjekk den mailen dere fikk fra oss. :)

Jeg har heller ikke mottatt noen faktura for årets medlemskap, selv etter at jeg har hatt kontakt med dere og spurt om dette. Fikk forresten heller aldri bekreftelse på at innbetalingen av fjorårets medlemsavgift var mottatt av foreningen, selv etter mange purringer. Jeg venter fremdeles i spenning både på bekreftelse på at jeg faktisk ble tatt opp som medlem i fjor og på faktura slik at det er mulig å betale årets kontingent!!!

Last edited:
Tror ikke de er interessert i medlemmer jeg, for det er noen måneder siden jeg sendte en mail nå med all informasjon de trengte :baeh

Samme her !!

Jeg har heller ikke mottatt noen faktura for årets medlemskap, selv etter at jeg har hatt kontakt med dere og spurt om dette. Fikk forresten heller aldri bekreftelse på at innbetalingen av fjorårets medlemsavgift var mottatt av foreningen, selv etter mange purringer. Jeg venter fremdeles i spenning både på bekreftelse på at jeg faktisk ble tatt opp som medlem i fjor og på faktura slik at det er mulig å betale årets kontingent!!!

Da har jeg sjekket med SK917, og han ber dere om å sende inn navn og adresse til post@flyspotter.net igjen så han får sjekka om dere står i medlemslistene.

Vannskelig sier han å kjenne dere igjen på Nick mot medlemslistene.:)

Da sendte jeg ny tidligere i dag og har akkurat fått en bekreftelse nå, så da regner jeg med at det er i orden :D

Mitt kort står at gjelder for 2007/2008...
Må sjekke om jeg har betalt 2009 og ikke fått nytt kort, uansett så håper jeg dere sender meg innbet for 2010.

Håvard.

Mitt kort står at gjelder for 2007/2008...
Må sjekke om jeg har betalt 2009 og ikke fått nytt kort, uansett så håper jeg dere sender meg innbet for 2010.

Håvard.

Hei Håvard.

Vi sendte ikke ut nye medlemskort for 2009, men oblater man skulle klistre på det gammle.
For 2010 så kommer innbetalingen til våren, og da blir det giro MED medlemskort og ikke slik som dagens medlemskort er da dette ble for dyrt for foreningen.

NSFF

Og ifølge SK917 som tar i mot innmeldingene vi får på mail, så ble giro sendt ut til deg 3.12.09.

NSFF

Jeg har hatt kluss med vidresendt post fra gammel adresse, og fått dyre regninger sånn ca. inntil 9 dager etter forfall :p
Jeg etterlot den nye adressen på den siste mailen og det har jeg foreløpig ikke hatt problemer med men uansett nå står Oslo for døren, så da mottar jeg ikke mer post før januar en dag :alien:

Back