• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Om DY og LPA-base: fly pluss gamle og nye ruter

Re: Om DY og LPA-base: fly og ruter

LPA blir visstnok en sesongbase. Noen som ser om trafikk på f.eks. AGP-basen dras ned i vinter slik at kanskje noe fly/crew midlertidig flyttes til LPA?

Das stimmt:) LPA kun i vintersesongen. AGP resten av året.

Das stimmt:) LPA kun i vintersesongen. AGP resten av året.
Regner med det er snakk om å kutte ned i AGP, ikke stenge helt?
Ser det er en runde til GOT og den til RYG som tilsynelatende skal flys ut fra AGP i vinter.

Regner med det er snakk om å kutte ned i AGP, ikke stenge helt?
Ser det er en runde til GOT og den til RYG som tilsynelatende skal flys ut fra AGP i vinter.

Slik jeg har forstått det skal AGP basen bestå av fire fly hvorav to flyttes til LPA på vinteren.

Gjenstår å se om DY bruker skandinaver i crew'et, eller blir det Brookfield på flight deck og lokalt ansatte i kabinen? Kan vanskelig tenke meg at Kjos vil la skandinaver ligge der nede med fulle dietter på hotell....eller?

Nå som Islas har "konka" er det jo en gylden mulighet til å slurpe i seg noen Islas passasjerer for DY viss de hadde satt opp fly på Canary innland....

Nå som Islas har "konka" er det jo en gylden mulighet til å slurpe i seg noen Islas passasjerer for DY viss de hadde satt opp fly på Canary innland....

Tviler på at det er noe butikk i å erstatte halvfulle ATR72 med B737-800. Islas er/var ikke store så jeg tror at Binter fint klarer å ta over alene.

Jeg ser at BOO-LPA ikke går å bestille på hjemmesiden dere. Er ruten trukket tilbake?

Ligger ute (lørdager), men vises ikke i lavpriskalenderen. Kan det være fordi det ikke er lavprisbilletter tilgjengelig? :p Fra 2049 og oppover..

Back