Om DY og LPA-base: fly pluss gamle og nye ruter

Re: Om DY og LPA-base: fly og ruter

LPA blir visstnok en sesongbase. Noen som ser om trafikk på f.eks. AGP-basen dras ned i vinter slik at kanskje noe fly/crew midlertidig flyttes til LPA?

Das stimmt:) LPA kun i vintersesongen. AGP resten av året.

Das stimmt:) LPA kun i vintersesongen. AGP resten av året.
Regner med det er snakk om å kutte ned i AGP, ikke stenge helt?
Ser det er en runde til GOT og den til RYG som tilsynelatende skal flys ut fra AGP i vinter.

Regner med det er snakk om å kutte ned i AGP, ikke stenge helt?
Ser det er en runde til GOT og den til RYG som tilsynelatende skal flys ut fra AGP i vinter.

Slik jeg har forstått det skal AGP basen bestå av fire fly hvorav to flyttes til LPA på vinteren.

Gjenstår å se om DY bruker skandinaver i crew'et, eller blir det Brookfield på flight deck og lokalt ansatte i kabinen? Kan vanskelig tenke meg at Kjos vil la skandinaver ligge der nede med fulle dietter på hotell....eller?

Nå som Islas har "konka" er det jo en gylden mulighet til å slurpe i seg noen Islas passasjerer for DY viss de hadde satt opp fly på Canary innland....

Nå som Islas har "konka" er det jo en gylden mulighet til å slurpe i seg noen Islas passasjerer for DY viss de hadde satt opp fly på Canary innland....

Tviler på at det er noe butikk i å erstatte halvfulle ATR72 med B737-800. Islas er/var ikke store så jeg tror at Binter fint klarer å ta over alene.

Jeg ser at BOO-LPA ikke går å bestille på hjemmesiden dere. Er ruten trukket tilbake?

Ligger ute (lørdager), men vises ikke i lavpriskalenderen. Kan det være fordi det ikke er lavprisbilletter tilgjengelig? :p Fra 2049 og oppover..

Back