• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Om det blir streik

MartinL

ScanFlyer Dusty
Kaster denne ut i en ny tråd siden den ikke ble besvart!

Skal med SK0848 til Stockholm fra Osl kl 07.30 fredag 7 april.

SK848 []07APR06[] [ ALT

738 BU7381

STD STA ETD
07APR OSL ARN 0730 0830

Hvilke rettigheter har jeg om det blir streik. Kan jeg bli overført til en SAS Sverige flight til Stockholm? får jeg penger igjen? Alternativ transport på Norwegian flynordic?

Litt stressa her nå for MÅ være i Stockholm innen middag Fredag!

Replying to Topic 'Om det blir streik'

Originally posted by MartinL

Kaster denne ut i en ny tråd siden den ikke ble besvart!

Skal med SK0848 til Stockholm fra Osl kl 07.30 fredag 7 april.

SK848 []07APR06[] [ ALT

738 BU7381

STD STA ETD
07APR OSL ARN 0730 0830

Hvilke rettigheter har jeg om det blir streik. Kan jeg bli overført til en SAS Sverige flight til Stockholm? får jeg penger igjen? Alternativ transport på Norwegian flynordic?

Litt stressa her nå for MÅ være i Stockholm innen middag Fredag!

Selvsagt kan du bli flytta til en avgang som faktisk flyr/går. Hadde jeg vært deg så hadde jeg allerede nå forsøkt å flytte reisen til en slik avgang, noe sikkert SAS er glad for å hjelpe deg med. En mindre å hjelpe ved en evt streik med andre ord.
Buss er kanskje et alternativ som SAS vil benytte, og da er det nok bedre å fly SAS Sverige.;)

Back