Om Bose og noise cancelling headsets

Skal selge mitt meget pent brukte QC15. Hva mener dere jeg kan forvente å få? Ca 2 år gammelt, lite brukt og med kvittering.

Helt enig, hadde aldri gitt over 1000kr for dette. Kommer jevnlig på tilbud til 1400ish, helt nytt.

litt OT men jeg må bare få ut litt frustrasjon ;)

Jeg har aldri skjønt meg på finn.no, folk selger alt mulig stæsj for 50-80% av full pris, jeg hadde aldri betalt mer enn 30-40% av full pris hvis jeg skulle kjøpt noe brukt.

Jeg har irritert meg mye over dette, det er spesiellt synlig på ski, der folk skal ha 70% av full pris på ski som er brukt og 1-3 år gammle. Skiutstyr får man nytt for 50% etter påske hvert eneste år, slår aldi feil.

Du får nå kjøpt QC15 til 1995,- uten at det er tilbud. På tilbud har de lagt ned rundt 1500,- som jeg betalte selv for et års tid siden.

Ser for meg at det maks er mulig å be om 50% av pris som butikken krever med tanke på at det er en utgående modell (erstattet av QC25) og den ofte har vært på salg.

Skal selge mitt meget pent brukte QC15. Hva mener dere jeg kan forvente å få? Ca 2 år gammelt, lite brukt og med kvittering.

Vet det er solgt flere på Finn til 900 og 1000 kr i Oslo, var interessert i dem men ble kjøpt av noen andre.

Ser for meg at det maks er mulig å be om 50% av pris som butikken krever med tanke på at det er en utgående modell (erstattet av QC25) og den ofte har vært på salg.

Man kan vel be om hva som helst, men sjansen for å få en kjøper synker nok betraktelig om man ønsker mer enn rundt 50% av ny verdi.

Vet det er solgt flere på Finn til 900 og 1000 kr i Oslo, var interessert i dem men ble kjøpt av noen andre.

Jeg har et par QC15 (Limited edition som Elkjøp solgte) som er ett år gamle nå, vurderer å selge de.

Bestilte nye QC25 i går.

Tips for å selge på Finn er å faktisk svare på hva det blir spurt om, selgerne var litt dårlig på det når jeg prøvde kjøpe. Mye håpløse kjøpere også, som avtaler å kjøpe men ikke dukker opp uten å si ifra..

Hm, hvor mye vil QC 25 gå opp nå grunnet $ ? Jfr. Apple...

Er ikke sikkert prisen blir økt så mye, det er hard konkurranse om kundene og mange tilbydere av lignende headsets. Men er vel lite trolig at vi får se noen supertilbud i nærmeste framtid. Her spiller det jo inn hvor mye butikken har på lager også.

Fikk en Expert brosjyre med Aftenposten i dag hvor det står at alle hodetelefoner
30 % torsdag 8. januar . QC 25 var avbildet med en drøss andre.^_^

Har invester i QC20i, å kan varmt anbefale dem, passformen var veldig bra. Det følger med silikon tupper i tre forskjellige størrelser, så dem skal passe for de fleste. Grunnen til at jeg velger propper fremfor klokker er at jeg syntes det er mer behagelig med propper når man skal ha dem på ei stund. Dem tar jo også mindre plass, å er litt mer diskré. Var litt skeptisk til om dem demper lyden utenfra like bra som QC25, å etter en liten test merket jeg ingen forskjell. Lyden fra proppen ved avspilling av Spotify på iPhone er også klar å fin, å med fin trøkk i bassen når man endrer litt i equalizern i Spotify.

Dette tilbudet på expert gjelder visstnok kun fysiske butikker i østlandsområdet. Det var veldig dårlig merket i avisen! Det gjelder heller ikke online.

Gjelder følgende expertbutikker: alnabru, colosseum, drammen, fredrikstad, lade, moss, sandefjord, sarpsborg, ski, slependen, strømmen og tiller