På 4 sengs rom, er det overkøyer som kan vippes ned. Mulig det også er underseng som kan vippes opp, så du får plass til barneseng, men kontakt Colorline. Jeg blir ikke overrasket om de har ekstra sengehester heller. Du er ikke den første som reiser med baby på Colorline.Hva er tipset til lugar og løsning når man ha med seg baby/små barn på tur til Kiel? Den minste djevelen vil fortsatt være avhengig av reiseseng eller noen annet med høye kanter. Antar dette ikke nødvendigvis får plass på alle lugarer?
Hva er tipset til lugar og løsning når man ha med seg baby/små barn på tur til Kiel? Den minste djevelen vil fortsatt være avhengig av reiseseng eller noen annet med høye kanter. Antar dette ikke nødvendigvis får plass på alle lugarer?
Tips!
Det var ingen problem å bytte ut alkohol i minibar med brus når jeg hadde 4* lugar.
Problemet er vel utvalget. Som på mange fly er det godt utvalg av alkohol, men når det kommer til alkoholfritt er det kun Cola og Sprite. :headbangTips!
Det var ingen problem å bytte ut alkohol i minibar med brus når jeg hadde 4* lugar.
Problemet er vel utvalget. Som på mange fly er det godt utvalg av alkohol, men når det kommer til alkoholfritt er det kun Cola og Sprite. :headbang
Eh, nei. Og hvor mange ganger har du sett en bar som kun kan tilby 2 valg for alkoholholdige drikker?Sliter med å se problemet. Cola og Sprite er da godt?
Eh, nei. Og hvor mange ganger har du sett en bar som kun kan tilby 2 valg for alkoholholdige drikker?
Man kan skkert også finne én ølsort og én vin som 99% av de som drikker alkohol kan drikke. Burde ikke de to holde for de fleste barer?99% av alle som drikker brus liker minst enten Coca Cola eller Sprite, meg inkludert.
Man kan skkert også finne én ølsort og én vin som 99% av de som drikker alkohol kan drikke. Burde ikke de to holde for de fleste barer?
En gjennomsnittlig minibar har kanskje 2 typer alkoholfri drikke og 10 typer drikke med alkohol.Nei, men det er vel ikke helt riktig å sammenligne en bar med en minibar?
En gjennomsnittlig minibar har kanskje 2 typer alkoholfri drikke og 10 typer drikke med alkohol.
Pluss 4 små flasker med sprit. Da er vi oppe i 8.De minibarene på de hotellene jeg pleier å bo på har som regel en/to typer øl og en flaske vin av hver type: en rød og en hvit.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.