Om å fly med Flyr (spørsmål/erfaringer)

Re: Tilbudstråd - Flyr

Noen som vet om man kan velge sete når OLCI åpner?
Det kan du, men hvis du har mini-billett må du betale. Hvis ikke blir du bare tildelt sete. 75-200kr for valg av annet sete enn det du blir tildelt, men kan ikke velge rad 1-6.

Re: Tilbudstråd - Flyr

Det kan du, men hvis du har mini-billett må du betale. Hvis ikke blir du bare tildelt sete. 75-200kr for valg av annet sete enn det du blir tildelt, men kan ikke velge rad 1-6.

Derimot kan man risikere bli tildelt en av setene foran. Selv fikk jeg 5A med en Mini-billett sist [emoji16]

Re: «Flyr» - Nytt norsk flyselskap (Erik G. Braathen)

Beklager hvis spørsmålet er stilt tidligere. Tilbys det reiser med Flyr via reisebyråer? I vår reiseportal (Egencia) på jobben tilbys det ingen billetter med Flyr. Så når jeg skal på tjenestereise med fly får jeg ikke benyttet dette flyselskapet om jeg skulle ønske det.

Espen

Re: «Flyr» - Nytt norsk flyselskap (Erik G. Braathen)

Beklager hvis spørsmålet er stilt tidligere. Tilbys det reiser med Flyr via reisebyråer? I vår reiseportal (Egencia) på jobben tilbys det ingen billetter med Flyr. Så når jeg skal på tjenestereise med fly får jeg ikke benyttet dette flyselskapet om jeg skulle ønske det.

Espen

Nei, foreløpig ikke

Så selv om de da sparer penger, da det er dyrt hos reisebyåene, så går de jo samtidig inntil videre glipp av et godt betalende marked

Re: Om å fly med Flyr (spørsmål/erfaringer)

Hvordan er serveringskonseptet ombord nå, så når det kommer til utvalg og meny fra salgsvognen?

Re: Om å fly med Flyr (spørsmål/erfaringer)

Hvordan er serveringskonseptet ombord nå, så når det kommer til utvalg og meny fra salgsvognen?

https://flyr.com/no/mat-og-drikke

Ingen mat å få kjøpt på flyturer under 90 min, og innenriks er det vel litt igjen også før den kan kalles spennende. Har kun flydd de OSL-BGO-OSL etter at det "åpnet" igjen, og da er det kaffi/te eller vann. Vann gis ut ved ombordstigning når det er få ombord, eller ved servering når det fullt.

Back